Hvad skal man holde høje med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

2721

Når ens barn slår sit hoved??

Jeg sidder her og er helt græde færdig da min lille dreng har slået sit hoved
Han ser godt nok ud til at have det fint nu. Han leger, smiler og snakker.
Har givet ham en kold klud på bule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Bondepigen

Puslingen skriver:

Ved ikke lige præcis hvad man skal holde øje med. Men ved i hvert fald, du skal lægge mærke til om han får det skidt eller kaster op... Men så længe han leger fint og er i godt humør, tror jeg ikke du skal være bekymret...

Prøv evt. At ggogle hjernerystelse, så kan du sikkert ptæcist se, hvad man skal være opmærksom på...

Håber han har det fint

Anmeld

11. marts 2011

Bondepigen

Puslingen skriver:

Ved ikke lige præcis hvad man skal holde øje med. Men ved i hvert fald, du skal lægge mærke til om han får det skidt eller kaster op... Men så længe han leger fint og er i godt humør, tror jeg ikke du skal være bekymret...

Prøv evt. At ggogle hjernerystelse, så kan du sikkert ptæcist se, hvad man skal være opmærksom på...

Håber han har det fint

Anmeld

11. marts 2011

Holbæktrunten

Kvalme, opkast, gråd, om pupillerne er lige store...

Det samme som man holder øje med når voksne slår hovedet, bare med hensyn til at baby jo ikke kan fortælle at den er svimmel, har hovedpine osv.

Men hvis dit barn har slået hovedet meget, ville jeg da nok liiiige give lægen et ring og få ro i sjælen

Anmeld

11. marts 2011

Koen.

Da Lærke faldt ned af puslebordet fik vi af vide at vi skulle holde øje med hun ikke blev slap og at hun stadig vågnede op og spiste og drak som normalt, god bedring med ham

Anmeld

11. marts 2011

Frøken Sørensen

Årh kender godt det at man bare har det så dårligt når ens lille pus slår sig og især hovedet. Men jeg kan berolige dig med at de kan holde til meget mere end man regner med.... Og desværre skal der nok komme mange flere gange hvor han slår sig!

Du kan hurtigt se det ved om hans pupiller er lige store! Og ellers er det alt det som de andre også har skrevet.

Men jeg er sikker på han har det fint og især når du skriver han bare er glad og leger igen

Anmeld

11. marts 2011

2721

Holbæktrunten skriver:

Kvalme, opkast, gråd, om pupillerne er lige store...

Det samme som man holder øje med når voksne slår hovedet, bare med hensyn til at baby jo ikke kan fortælle at den er svimmel, har hovedpine osv.

Men hvis dit barn har slået hovedet meget, ville jeg da nok liiiige give lægen et ring og få ro i sjælen

Tak for svar. Ved ikke hvor meget er meget. Men altså jeg syntes det var vldsomt og han har fået en ordentlig bule.
Har prøvet min læge. Men de lukkede for tlf kl 12 og lægevagten åbner jo føst kl 16

Anmeld

11. marts 2011

Holbæktrunten

Puslingen skriver:

Tak for svar. Ved ikke hvor meget er meget. Men altså jeg syntes det var vldsomt og han har fået en ordentlig bule.
Har prøvet min læge. Men de lukkede for tlf kl 12 og lægevagten åbner jo føst kl 16

Velbekomme :0)

Men så længe dit barn leger, pludrer og griner tror jeg ikke du skal bekymre dig...

Men ville nok selv liiiige kalde vagtlægen og få ro i sjælen, i hvert fald hvis der sker nogen ændring i barnets adfærd.

Anmeld

11. marts 2011

Holbæktrunten

Puslingen skriver:

Hov, man kunne jo også prøve at ringe til en anden læge i området, og forklare problematikken med at egen læge har lukket. Det værste der kan ske er vel at de beder dig ringe til vagtlægen senere.

Men er du heldig, får du at vide at der ikke er noget at bekymre sig om

Anmeld

11. marts 2011

2721

Tak for svar allesammen fik fat i en anden læge som heldigvis ikke mente der var noget at være bekymret for. Skulle holde øje med ham indtil aften men hun syntes han lød til at have det helt fint
Syntes stadig det var en mega væmmelig oplevelse men det kommer jo desværre nok til at ske igen. Øv øv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.