hey,
nu på mandag har jeg 4 uger til jeg skal føde, men min jordemoder mener, at der er stor sandsynlighed for, at jeg føder før tid, fordi lillepigen har siddet fikseret fast i snart 5 uger allerede, hvilket tilsyneladende er meget tidligt. Derudover er der ikke så meget plads tilbage i maven. Mit første barn blev født 8 dage før tid, men han stod ikke så langt nede i fødekanalen, så tidligt som bebs har gjort. Derudover mener min jordemoder også, at jeg får en lynfødsel. Sidste gang fødte jeg på 3 timer regnet fra ankomst på hospitalet og da jeg ankom, vidste jeg ikke engang at jeg havde veer. Så planen er, at rykke med det samme, så snart jeg mærker de første veer. Jeg skal nok overveje snart at pakke en taske.
I skriver "alle" om, at nu må de små snart gerne komme ud, at I er parate, at nu gider I snart ikke vente mere m.v.. Det er ikke just sådan, jeg har det. Jeg ser gerne, at hun bliver derinde til tiden, da jeg nyder at have denne tid til mig selv og vores søn. Når hun først kommer til verden, bliver der rigeligt at se til. Vi glæder os da meget til at hun kommer ud, hun er et ønskebarn og alt babyudstyr er stort set parat, så det er ikke ment på den måde. Men jeg kan sagtens vente 4 uger på hendes ankomst.
Jeg kan heller ikke lade være med at bekymre mig en smule om, hvordan storebror kommer til at reagere. Han er en fantastisk dreng (lige fyldt 4 år for 3 dage siden), kvik, altid glad og fornuftig. Men han er også konge i eget hjem forstået på den måde, at han får rigtig meget opmærksomhed, og vi laver utrolig mange ting med ham. Der bliver nok en stor udfordring for ham/os i starten, da meget tid vil gå med lillepigen/amning m.v.. Han glæder sig meget til at blive storebror, men han ved jo ikke, hvad der venter. Det gør vi jo dårligt nok. Satser på, at han tager det ok.
god weekend til alle
Kram Kaka4
Anmeld