sygemeldt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

mamiolvi

-jeg var hos læge og så lavet vandre journal... JEg talte med min læge om mit helbred, for jeg har det mildeste talt vild dårlig, magter intet, spiser minimalt, har det bedst når jeg ligger ned.. Konstant kvalme...Lægen valgte at sygemelde mig fremad uden tid, men forventer at jeg får det bedre i løbet af et par uger...'
JEg var død nervøs for at ringe ud på mit arbejde og sige det.. Men heldigvis tog min chef det pænt på trods af at jeg ringede kl 10 i dag og skulle have arbejdet fre,lørog søn 15-23.. så håber hun hurtig finder en afløser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

akskovmose

mamiolvi skriver:

-jeg var hos læge og så lavet vandre journal... JEg talte med min læge om mit helbred, for jeg har det mildeste talt vild dårlig, magter intet, spiser minimalt, har det bedst når jeg ligger ned.. Konstant kvalme...Lægen valgte at sygemelde mig fremad uden tid, men forventer at jeg får det bedre i løbet af et par uger...'
JEg var død nervøs for at ringe ud på mit arbejde og sige det.. Men heldigvis tog min chef det pænt på trods af at jeg ringede kl 10 i dag og skulle have arbejdet fre,lørog søn 15-23.. så håber hun hurtig finder en afløser...

Hvor er det bare træls at man skal have det skidt i graviditeten.. Jeg håber virkelig for dig at du kommer hurtig ovenpå igen.. Jeg har haft god virkning af seaband (akupunktur armbånd) som tager kvalmen, hvertfald... 

Rigtig god bedring til dig.. 

Annette

Anmeld

12. marts 2011

Aagaard

mamiolvi skriver:

Øv hvor træls! 

Jeg håber at du bliver bedre i løbet af nogle uger! Jeg har nu her i sidste uge pludselig fået lidt energi igen og kan spise næsten normalt. Det har dog (heldigvis for mig) aldrig været så slemt med mig som det lyder til hos dig. 
Håber det også bare"gå over" af sig selv for dig!

trøste krammer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.