Hvornår begyndte jeres at..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Meilby

sidde i højstol?

Phillip er jo kun 5 måneder, og har prøvet at sidde med en dyne i ryggen en enkelt gang vi var ude at spise, og han var bare super dygtig Men det er vel ikke godt for hans ryg endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Dittemor26

Det kommer lidt an på hvor god han er til at "holde" sig selv og sit hoved:-) Men med en god støtte i ryggen tror jeg ikke der er noget i vejen for at han kan sidde lidt i højstol

Anmeld

11. marts 2011

Meilby

Dittemor26 skriver:

Det kommer lidt an på hvor god han er til at "holde" sig selv og sit hoved:-) Men med en god støtte i ryggen tror jeg ikke der er noget i vejen for at han kan sidde lidt i højstol

Han har nemlig kunne holde hovedet selv i laaaangtid Men sundhedsplejersken sagde bare på et tidspunkt jeg spurgte hende, at de ihvertfald skulle være 6 måneder og at mange var 7-8 måneder før de kunne, fordi de skal være stive i ryggen Men tror vi vil prøve at samle stolen, og så kan han sidde der lidt med en dyne i ryggen

Anmeld

11. marts 2011

Lise

De kloge siger at han skal kunne sidde selv (på gulvet) før han må sidde i højstol. Men med ordentlig støtte kan han vel godt sidde der i kort tid af gangen.

Vi begyndte ved 6-mdrs alderen med begge ungern  Men den lille, som var/er ret lille af sin alder, sad slet ikke godt uanset hvordan vi pudede ham op, før han selv sad på numsen på gulvet. Den store var helt anderledes tyk, og han sad meget bedre.. mon der er en sammenhæng - jeg ved det ikke

Anmeld

11. marts 2011

Brams

sidde i højstol?

Phillip er jo kun 5 måneder, og har prøvet at sidde med en dyne i ryggen en enkelt gang vi var ude at spise, og han var bare super dygtig Men det er vel ikke godt for hans ryg endnu?

De "kloge" siger at de først må sidde i højstol, når de kan sidde selv på gulvet uden støtte - ellers er det ikke godt for deres rygge

Lærke sad i højstol fra hun var ca. 6 mdr.

Anmeld

11. marts 2011

2babygirls

Meilby skriver:

sidde i højstol?

Madeleine er også 5 mdr, men ikke tyk nok til at fylde babysædet ud, så hun sidder ikke helt så godt i den, og når hun sidder på gulvet bøjer hun sig forover for at nå hendes tær, så vi har sat hendes højstol ind på hendes værelse, og venter noget tid endnu.

Anmeld

11. marts 2011

Koen.

Min sp sagde det var bedst at vente til de små kunne sidde selv UDEN hjælp på gulvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.