Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvad for noget ude tøj skal man bruge????
vil jo mene at en flyverdragt er alt alt for varm, og en fleece dragt måske er lige til den kolde side???
hvad giver i jeres poder med????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
noname skriver: hvad for noget ude tøj skal man bruge???? vil jo mene at en flyverdragt er alt alt for varm, og en fleece dragt måske er lige til den kolde side??? hvad giver i jeres poder med????
Min havde sin Slee Bee og så en Fleecedragt til at sove i da hun startede...
mamax3 skriver: Min havde sin Slee Bee og så en Fleecedragt til at sove i da hun startede...
jeg tænker også til at være ude og lege i...
april måned kan jo både være en kold og en lun måned
noname skriver: jeg tænker også til at være ude og lege i... april måned kan jo både være en kold og en lun måned
Der havde hun såen et thermosæt og en fleecedragt og så gav dagplejen hende regnbukser uden på så hun ik blev alt for beskidt og kold. Og så havde hun de der thermo futter på da hun ik gik endnu.
Termotøj og regntøj sammen bruger de rigtig meget i vores vs
tror jeg anskaffer mig:
termodragt, regntøj, fleecetrøje, vandtætte vanter og futter da hun ikke går endnu, og en hue.
så skulle de vidst være nogenlunde på plads.
sover jeres i voksi/slee bee eller med dyne???
Da det både kan være lunt i april, men tilgengæld også snevejr, så ville jeg klart pakke både en flyverdragt, en fleecedragt til at sove i og evt. en softshell dragt - det er hvad Lærke havde da hun startede så er der lidt til al slags vejr.
Tror nu også jeg ville vælge både flyverdragt og termotøj. Der kan jo stadig være rigtig kolde dage!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128