Æl eller ej, hjælp mig piger!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Min mens, svinger med et par dage, men min æl er som regl aldrig til at tage fejl af. Jeg har altid mens ligende smerter og er oppustet når jeg skal have æl.

Efter min sidste mens, tog jeg en inaktiv æl test på nettet og den sagde, at jeg ville have æl igår, men jeg har ingen mens smerter eller oppustet mave haft, hverken igår eller i forgårs, men det havde jeg derimod søndag til tirsdag, mon jeg havde æl der???

Jeg testede for æl igår med en clear blue æl, og den viste, at jeg ikke havde æl

Min mand og jeg sexede i fredags, søndags og tirsdags, mon det kan have lykkes denne gang???

Er en smule forvirret, håber at i kan hjælpe mig.

Den forvirrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hej.

Min mens, svinger med et par dage, men min æl er som regl aldrig til at tage fejl af. Jeg har altid mens ligende smerter og er oppustet når jeg skal have æl.

Efter min sidste mens, tog jeg en inaktiv æl test på nettet og den sagde, at jeg ville have æl igår, men jeg har ingen mens smerter eller oppustet mave haft, hverken igår eller i forgårs, men det havde jeg derimod søndag til tirsdag, mon jeg havde æl der???

Jeg testede for æl igår med en clear blue æl, og den viste, at jeg ikke havde æl

Min mand og jeg sexede i fredags, søndags og tirsdags, mon det kan have lykkes denne gang???

Er en smule forvirret, håber at i kan hjælpe mig.

Den forvirrede

I og med at man siger at man kan teste om man er blevet gravid ca. 14 dage efter, så burde man jo også kunne regne med at æl skal ligge omkring de 14 dage før forventet mens...

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Helt enig, og skulle det være tilfældet, så skulle jeg have haft æl omkring d 6-8 marts, og det passer også med de mens ligende smerter. Men kan så undre mig over at en inaktiv æl test her på nettet, som regner 3 måneder tilbage, kan regne så forkert.

Men så er der jo ikke andet for nu end at se tiden an og vente, men må da inderømme, at jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg så skal teste, vil ikke risikere at teste for tidligt også måske få en negativ test, men tæller jeg 14 dage frem fra æl, burde jeg have min mens omkring d. 20 marts, så hvis jeg tester d. 24, mon ikke så jeg får et svar fra testen, som jeg kan regne med???

Men jeg  for at det lykkes denne måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.