Hvor kommer baby fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Sara.

Ja her til morgen faldt snakken med min datter på snart 3 ½ om hvor babyer kommer fra.... jeg fortæller så at de fleste babyer kommer ud af morens tissekone, men at nogle babyer blir taget ud af maven...

Efter Lærke har tænkt lidt skynder hun sig over til hendes dukkebarnevogn og siger:

"shhhhhhh shhhhh baby... det er okay baby.... du behøver ikkegræde... shhh shhh.... du er ikke kommet ud af nogen tissekone baby!... shhhh..."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Stine85

lærkes_mor skriver:

Ja her til morgen faldt snakken med min datter på snart 3 ½ om hvor babyer kommer fra.... jeg fortæller så at de fleste babyer kommer ud af morens tissekone, men at nogle babyer blir taget ud af maven...

Efter Lærke har tænkt lidt skynder hun sig over til hendes dukkebarnevogn og siger:

"shhhhhhh shhhhh baby... det er okay baby.... du behøver ikkegræde... shhh shhh.... du er ikke kommet ud af nogen tissekone baby!... shhhh..."

Ha ha hvor skønt

Anmeld

11. marts 2011

Baby2010/2013

lærkes_mor skriver:

Nååå hvor sødt, hehe lille pus  Men de skal jo lærer det!

Anmeld

11. marts 2011

Mi

LOL

Ha ha sådan en omsorgsfuld pige som bekymre sig om sin dukke  Hvad vil hun sige til dukken når hun får at vide, hvordan babyer bliver lavet

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. marts 2011

Fru Nielsen

Hahaha... Åhhh de køre børn!

Anmeld

11. marts 2011

Hahahaha, ja sikke et skrækscenarie!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.