Kian fik i går formiddags sin 5 mdr.'s vaccine. Jeg har haft lidt på fornemmelsen at det ikke ville gå lige så let som med hans 3 mdr.'s. Men kæresten og jeg tænkte at siden han ikke umiddelbart reagerede på det, ville han nok bare sove fra det.
Men der tog vi fejl
kl. 21 i aften, tømte han hele maven i 3 store strlåer af opkast, så jeg til sidst sad med det ud over brystkasse, mave og lår og bare holdte min lille slappe baby tæt ind til mig. Sikke en omgang, han blev helt ligbleg og fik blå læber og blev blå om øjenen, han jamrede og fik en temperatur til op på 39,1, øjnene rullede rundt og helt slap i kroppen 
Heldigvis fik vi kølet ham nok ned til at der ikke skulle ske yderligere og hvor er jeg taknemmelig for at jeg gik i "arbejdsmode" og lagde følelserne lidt til side, så jeg kunne være rolig omkring ham, og vise ham at alt var okay.
Men føj, hvor er det ikke sjovt at se sin lille slappe baby ligge og jamre, og bare kaste op i stråler på en som var det en dårlig exorcist-film. 
Han fik det heldigvis bedre. Han spiser kun halvdelen af hvad han normalt gør. Men han spiser, og det er forhåbentlig bedre i morgen.
Ville ikke så meget med indlægget. Måtte bare lige ud med det. Billederne af ham liggende der, med øjne der ruller rundt og ligbleg med blå læber og rundt om øjnene, går der nok noget tid, inden jeg glemmer...
Jeg ved der er en del af jer der har oplevet det og måske har oplevet værre.
Men for mig var det rigtig hårdt.. så måtte bare lige ud med det...
Tak fordi du læste med 
Anmeld