Pøver at få baby nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

NatteS

Hey alle sammen

Nu har manden og jeg belsuttet at det er på tide at begynde på projekt baby.. Vi har en dejlig stor dreng på 1 ½ og nu vil vi gerne prøve på baby nr. 2 

Jeg er på skole til at blive social og sundhedshjælper.. men er færdig om lige under 8 måneder.. Og vi har ville det her længe.. men nu synes vi godt vi kan smide p-pillerne (gjorde vi her i slutningen af januar.. ) og se hvad der sker

Ville bare lige dele min glæde.. håber der er gevinst om ikke så længe.. første testdag i morgen men mon den er der i første hug.. hehe

Held og lykke til alle jer andre

venligts Natte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Ayoe´s mor

Velkommen i klubben

Jeg har dog ikke test dag i morgen, men vi prøver også at få et barn mere.

Ja det er også vores første forsøg, så lad os  for at det lykkes for os.

Skriver du ikke en UPDATE på test resultatet i morgen?

Positive tanker og baby støv til os begge

Ayoe´s Mor

Anmeld

10. marts 2011

NatteS

Ayoe´s mor skriver:

Velkommen i klubben

Jeg har dog ikke test dag i morgen, men vi prøver også at få et barn mere.

Ja det er også vores første forsøg, så lad os  for at det lykkes for os.

Skriver du ikke en UPDATE på test resultatet i morgen?

Positive tanker og baby støv til os begge

Ayoe´s Mor

jo det skal jeg nok.. og held og lykke til dig også

Anmeld

10. marts 2011

Pipsle2012

NatteS skriver:

Hey alle sammen

Nu har manden og jeg belsuttet at det er på tide at begynde på projekt baby.. Vi har en dejlig stor dreng på 1 ½ og nu vil vi gerne prøve på baby nr. 2 

Jeg er på skole til at blive social og sundhedshjælper.. men er færdig om lige under 8 måneder.. Og vi har ville det her længe.. men nu synes vi godt vi kan smide p-pillerne (gjorde vi her i slutningen af januar.. ) og se hvad der sker

Ville bare lige dele min glæde.. håber der er gevinst om ikke så længe.. første testdag i morgen men mon den er der i første hug.. hehe

venligts Natte

Held og lykke med projekt baby 2

for at der er hurtigt "bingo"

Anmeld

10. marts 2011

NatteS

Pipsle2012 skriver:

Held og lykke med projekt baby 2

for at der er hurtigt "bingo"

takker

Håber vi jo også.. tillykke med din..

Anmeld

10. marts 2011

Hvem?

NatteS skriver:

Hey alle sammen

venligts Natte

Held og lykke, vi var fast besluttet på at vores skulle være meget tæt, vi begyndte allerede da vores førstefødte var blot 2 mdr og den var der sgu i første forsøg, det resulterede i at vi nu har to drenge fra 2010 i henholdsvis Januar og December og det er perfekt

Held og lykke

Anmeld

10. marts 2011

NatteS

SanneBoe skriver:

Held og lykke, vi var fast besluttet på at vores skulle være meget tæt, vi begyndte allerede da vores førstefødte var blot 2 mdr og den var der sgu i første forsøg, det resulterede i at vi nu har to drenge fra 2010 i henholdsvis Januar og December og det er perfekt

Held og lykke

Ej hvor fantastisk.. og tillykke med dem

Jo tak skal du have

Anmeld

11. marts 2011

NatteS

Negativ test i dag .. men ingen mens.. suk.. endnu...

Anmeld

13. marts 2011

Nenus

Iiiiih, glæder mig allerede til at blive faster igen!

- Men, Logan vil nu altså også altid have en specielt stor plads i mit hjerte! Han er nu altså fasters lille prince charming  

Håber det sker snart skønne! Glæder mig til at kunne følge dig gennem hele denne graviditet(hvor vi jo ikke snakkede sammen sidst)..

Anmeld

13. marts 2011

NatteS

@nn@ skriver:

Iiiiih, glæder mig allerede til at blive faster igen!

- Men, Logan vil nu altså også altid have en specielt stor plads i mit hjerte! Han er nu altså fasters lille prince charming  

Håber det sker snart skønne! Glæder mig til at kunne følge dig gennem hele denne graviditet(hvor vi jo ikke snakkede sammen sidst)..

hehe.. takker Nena Ja jeg glæder mig også helt vildt.. /p>

Bliver dejligt at have dig med i det hele ! Ville bare ønske du boede tættere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.