Officiel barsel fra idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

birthee

Så er det idag den første dag hvor jeg er på barsel... vildt at tænke på at der igår kun var 4 uger til termin... glæder mig helt vildt til forhåbentlig snart at holde en lille bebs i mine arme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Rødhætte

Dejlig for dig! Synes det er så fantastisk ikke at skulle tænke på sit job! Nu skal vi bare nyde den sidste tid (selvom man bliver total utålmodig)  God barsel!

Anmeld

11. marts 2011

birthee

Rødhætte skriver:

Dejlig for dig! Synes det er så fantastisk ikke at skulle tænke på sit job! Nu skal vi bare nyde den sidste tid (selvom man bliver total utålmodig)  God barsel!

Jeg må da nok sige at jeg måske er lidt mere utålmodig her 2. gang, nu ved jeg jo lidt hvad der skal ske, og synes egentlig bare godt det må være nu!!! Manden min har da også lige fortalt den lille fidus, at fra på mandag så må den egentlig godt komme ud.... Onsdag er jeg 37+0, så der kan den bare give den gas... Storebror er også ved at lidt utålmodig...

Vi er klar baby, kom ud til os!!!

Anmeld

11. marts 2011

birthee

Rødhætte skriver:

Og god barsel til dig også!!!!

Anmeld

11. marts 2011

Stine Raaholt

Hvor fantastisk - tillykke med barsel... det må da bare være så dejligt..

selv er jeg meget utålmodig, går fra om 4 uger og det endda 8 uger før, pga. feriedage osv...

Så 4 uger!!! det er jo lige om lidt

dejligt I er klar så du rigtig kan nyde det og nyde at foråret sniger sig ind på os...

hyg dig

Stine

Anmeld

11. marts 2011

birthee

Stine Raaholt skriver:

Hvor fantastisk - tillykke med barsel... det må da bare være så dejligt..

selv er jeg meget utålmodig, går fra om 4 uger og det endda 8 uger før, pga. feriedage osv...

Så 4 uger!!! det er jo lige om lidt

dejligt I er klar så du rigtig kan nyde det og nyde at foråret sniger sig ind på os...

hyg dig

Stine

Tak!!! Nyder virkelig det gode vejr - og forsøger at få vasket i bund, så det ikke er noget der ligger og flyder når den lille melder sin ankomst... Ellers slapper jeg bare af, og tager mig en middagslur... Så er jeg i hvert fald ladet op til den lille kommer, så godt jeg kan...

Mon ikke de sidste uger går hurtigt, til du skal på barsel???

Anmeld

11. marts 2011

Stine Raaholt

Jo, det går sikkert hurtigere end jeg regner med...

er lidt splittet, for på den ene side vil jeg rigtig gerne afslutte mine opgaver på en god måde og gøre mine ting færdig... jeg kan bare ikke koncentrere mig, for på den anden side kan jeg bare slet ikke vente til jeg skal være hjemme hver dag og slappe af i min trætte krop og forberede mig på endnu en baby...

glæder mig til at flytte ind i baby-boblen

jeg går slet ikke i gang med nogen form for forberedelse inden barslen, for vi har jo alt hvad vi skal bruge fra de sidste gange. babyalarmerne er dog stået af, men ellers skal det bare findes frem og vaskes og ordnes... så det er super... det vil jeg vente med at gå og hyyge mig med til barselstiden...

så nu skal jeg bare lige have krydset de sidste ting af på m in liste, så jeg kan sige farvel til jobbet på med god samvittighed...

Kram S

Anmeld

11. marts 2011

MyLove E

God barsel til dig først

Jeg går af om små 5 uger. Datoen er ikke helt sat, da jeg går i skole og skal være helt færdig først. Jeg sidder lige p.t og skriver eksamens opgave, er næsten færdig, troede faktisk jeg skulle aflevere i dag, men fandt så ud af i onsdags at det først er i næste uge. DEJLIGT Men har også lige nogle små prøver der skal gøre færdig, inden jeg går af.

Men jeg har fået lov til at arbejde meget hjemme fra, og det passer mig helt fint, for er simpelhen så træt, og har ondt når jeg går rundt. Så det er fedt at jeg bare kan ligge mig når det passer mig

Men bliver skønt ikke skal tænke på skole, men kun tænke på at der meget snart kommer en lille en, der skal ha et hyggeligt lille værelse :-) Min mand har en del ferie til gode, og han er ikke sikker på han kan få det overført til næste år. Så det betyder at han kan holde fri det meste af april ( har også en del afspasering) Så det bliver lidt hyggeligt hvis vi kan gå sammen og få ordent værelse sammen

Knus Tanja

Anmeld

11. marts 2011

kaka4

Hej,

tillykke med din barsel - det er åhh så skønt at gå fra. jeg har 4 uger til bebs kommer ud på mandag, så tiden nærmer sig. jeg har dog allerede været på ferie/barsel i et par uger, og nyder det i fulde drag :-)

kaka4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.