hummel, minymo - SÆLGES meget billigt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. marts 2011

MaliksMor

mor_sabina skriver:

Det er bare iorden

Hej søde.

Det grå hummel sæt. er blevet solgt inde på trendsales.

Har sat et nyt ind(på side 1) som er brunt. ellers så må du holde øje, fordi vi svømmer i hummel sæt, og han for ikke brugt dem alle, så der kommer snart en masse herind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

mor_sabina

CamillaRH skriver:

Hej søde.

Det grå hummel sæt. er blevet solgt inde på trendsales.

Har sat et nyt ind(på side 1) som er brunt. ellers så må du holde øje, fordi vi svømmer i hummel sæt, og han for ikke brugt dem alle, så der kommer snart en masse herind

Hvor er det sødt af dig at skrive Det er da super fedt det brune, har ikke set den model før. Hvad str og pris? Hvor mange hummelsæt skal sælges for kunne måske godt hjælpe dig af med nogle

Anmeld

11. marts 2011

MaliksMor

mor_sabina skriver:

Hvor er det sødt af dig at skrive Det er da super fedt det brune, har ikke set den model før. Hvad str og pris? Hvor mange hummelsæt skal sælges for kunne måske godt hjælpe dig af med nogle

det havde jeg heller ikke, derfor jeg måtte eje det

det er str 92, synes bare det er stort i størelsen iforhold til hvad hummels str. malik er lille, så det passer ikke rigtig til ham.

synes det er svært med pris, vi kan sige 210kr, så smider jeg hummel blusen oveni, den sorte.. den er nemmelig lidt slidt på vinklerne kan din søn passe body i str 86 +

- uuh, det har jeg slet ikke tal på der er stadig prismærker på noget af det.. jeg kan ikke stryre mig når det kommer til hummel

Anmeld

12. marts 2011

mor_sabina

CamillaRH skriver:

det havde jeg heller ikke, derfor jeg måtte eje det

det er str 92, synes bare det er stort i størelsen iforhold til hvad hummels str. malik er lille, så det passer ikke rigtig til ham.

synes det er svært med pris, vi kan sige 210kr, så smider jeg hummel blusen oveni, den sorte.. den er nemmelig lidt slidt på vinklerne kan din søn passe body i str 86 +

- uuh, det har jeg slet ikke tal på der er stadig prismærker på noget af det.. jeg kan ikke stryre mig når det kommer til hummel

Jeg vil gerne hjælpe dig af med noget af det måske Du kan måske ligger nole billeder ind?

Anmeld

12. marts 2011

MaliksMor

mor_sabina skriver:

Jeg vil gerne hjælpe dig af med noget af det måske Du kan måske ligger nole billeder ind?

Jeg sætter det ikke ind lige nu, da det stadig er hans str, så kan jo være jeg kommer til at bruge noget af det. Men, skal nok skrive når det kommer herind :-)

Men, hvis din søn kan passe en body i str 86, så kan du få det brune sæt, blusen & bodyen for 220inkl.

Anmeld

12. marts 2011

mor_sabina

CamillaRH skriver:

Jeg sætter det ikke ind lige nu, da det stadig er hans str, så kan jo være jeg kommer til at bruge noget af det. Men, skal nok skrive når det kommer herind :-)

Men, hvis din søn kan passe en body i str 86, så kan du få det brune sæt, blusen & bodyen for 220inkl.

Jeg er desværre ikke interesseret i bodyen, da Phillip bruger underbukser og undertrøje Men hvad siger du til 180 inkl for sæt + trøjen?

Anmeld

12. marts 2011

MaliksMor

mor_sabina skriver:

Jeg er desværre ikke interesseret i bodyen, da Phillip bruger underbukser og undertrøje Men hvad siger du til 180 inkl for sæt + trøjen?

200 inkl, så for du trøjen med.

porto er så dyr

Anmeld

12. marts 2011

mor_sabina

CamillaRH skriver:

200 inkl, så for du trøjen med.

porto er så dyr

Okay okay du vinder men også bare fordi det er så fedt Sender en pb

Anmeld

12. marts 2011

MaliksMor

mor_sabina skriver:

Okay okay du vinder men også bare fordi det er så fedt Sender en pb

hæ hæ.

Så skal jeg nok gøre det billigere hvis du er intresseret i noget af det andet tøj :-)

Knus

Anmeld

12. marts 2011

MaliksMor

hummel sæt solgt. bluse solgt. bukser & body tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.