Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg og kæresten var til 3D-scanning igår - sikke da en oplevelse - det er da helt klart alle pengene værd ..
Hold da op en smækker lækker baby'boy der gemmer sig derinde i hulen, fy føj mor her fik tårere i øjne .. sikke da alt den kærliighed der væltede over mig .. suk suk
han ligner han far så meget - det er så vidunderligt hvad man dog kan se..
perfekt hjertelyd og vægten siger 1166 og er i uge 29 nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med den gode scanning . Han ser rigtig dejlig og sød ud
Hvor er han skøn ! Dejlige billeder !
Dejlige billeder....
Og du vil blive overrasket over hvor meget det ligner....
Nynne88 skriver: Stort tillykke med den gode scanning . Han ser rigtig dejlig og sød ud
Mange tak
Fru Nielsen skriver: Dejlige billeder.... Og du vil blive overrasket over hvor meget det ligner....
Ja, det tror jeg på
Nårhhh nogle dejlige billeder.. Det er en rigtig fin lille supermand
Jemion skriver: Nårhhh nogle dejlige billeder.. Det er en rigtig fin lille supermand
1000 taak han er bare så skøøn ..
Århh, sikke en lækker prins du går og gemmer på inde i maven søde - nøøørj, hvor er det altså bare fantastisk Undskyld jeg ikke fik svaret dig, har været på weekendophold hele weekenden, så telefonen har været plantet på hotelværelset, mens vi har været i wellness, så fantastisk Men hvor må det virkelig være en kæmpe stor oplevelse altså - er nødt til at få overtalt manden til en 3D-scanning efter jeres oplevelse - hvor ser han bare skøn ud søde
Stort tillykke med det lækre guld i maven
Skønne billeder Lækker babyboy du har derinde i hulen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128