Hvor langt kan babyer se?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.224 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

piadas

Ja, som overskriften antyder - jeg kan nemlig ikke huske det!

Det eneste jeg kan huske er, at når de bliver født kan de se fra mors bryst og op til mors ansigt - vel ca. 20-30 cm. alt efter hvor meget hængebryster mor har!

Jeg havde besøg af en veninde for nyligt, som har en lille pige på 5½ måned. Hun mener, hun kan se lige så godt som os nu.

Er der nogen, der ved hvor hurtigt det udvikler sig? Eller kan man se et eller andet sted, at nu er baby 1 måned, så kan kan h*n se X antal cm. osv. eller noget lignende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

AnneBJ

piadas skriver:

vel ca. 20-30 cm. alt efter hvor meget hængebryster mor har!

Jeg havde besøg af en veninde for nyligt, som har en lille pige på 5½ måned. Hun mener, hun kan se lige så godt som os nu.

Er der nogen, der ved hvor hurtigt det udvikler sig? Eller kan man se et eller andet sted, at nu er baby 1 måned, så kan kan h*n se X antal cm. osv. eller noget lignende...

Derfor bør kvinder ikke få børn efter en vis alder....  

Jeg var sammen med en knapt 4 måneder baby i weekenden, og det var helt tydeligt at hun kunne se ret langt, men dog ikke så langt som os... Hvad med at eksperimentere frem til et svar...?

Og ellers står der måske noget her? Pjece

Anmeld

10. marts 2011

Diana...

De ser først som os når de 3 år gammel. Og jeg mener at på det første år er de halvt færdig udvikler. Jeg er ikke 100% sikker men jeg mener det var det jeg fik at vide af min sp med Lucas. Det ligner også nogen gange at Nadia kan se langt men hun kan jo se skygger bare ikke hvad det er 

Kram 

Anmeld

13. marts 2011

kamtok

Min søn er 5 måneder om 1 uge, og han kan se ret langt i forhold til hvad han kunne som spæd. Uden at vide det med sikkerhed tror jeg snildt at han kan se 10 m. frem - men det er jo heller ikke ligeså langt som vi voksne kan.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.