Koldt vand i blodet:-)
Du siger du har prøvet i 6 mdr, men i realiteten har du kun givet din krop SØLLE 6 gange forsøg på at lave den perfektebaby...det er sørme godt nok ikek land tid selv om du gerne vil have det skal være lige nu og her. Det er IKKE unormalt at det kan tage et år formange,nogel klarer den i første forsøg mens andre kan kalre det i 20 forsøg.......
Så for dig er det 6 mdr meget lang tid men for din krop er det meget kort tid du giver den.
Så JO, det er da fustrerende at du gerne vil være gravid og ikke bliver det når du synes du skal, men du må godt nok lige bremse op og tænke på om du ikkelige vil give din krop en fair chance for at lave dit drømmebarn. Og tro mig, det er mere end værd at vente på:-)
Så nej, jeg synes bestemt ikke du skal ringe til din læge endnu, synes du skal vente til der er gået mindst 1 år før du tænker i de baner:-)
Sådan en som mig brugte 14 mdr på at blive gravid, så kender ALT til hvordan ventetiden kan dræbe. Og vi mistede endda babyen og skulle have en udskrabning. DET var hårdt. Og så måtte vi i gang igen og prøve yderligere 2 år før jeg blav gravid med min søn. det er lang ventetid.
Min datter kom ret hurtigt,efter en SA blev jeg gravid igen lige bagefter. Så det kan være meget forskelligt fra gang til gang hvor hurtigt man laver de dejlige unger:-)
Anmeld