Årh Maria!! Hvor kan jeg godt forstå det hele bare er noget øv!! Og hvor kan jeg også rigtig godt forstå din frygt for, at noget går galt "i sidste sekend".... Hver gang jeg forsøger at skabe lidt glæde, spænding, utålmodighed.. noget - herhjemme i forhold til, at jeg faktisk har termin om 9 (9!!!) dage - så bliver jeg bange! Tænk hvis jeg mister ham på målstregen, hvis han dør under fødslen eller sådan noget? Her, i maven har han det jo godt, og jeg kan vække ham og få et spark, og så lade ham i fred igen så han kan sove videre.. 
Det er IKKE for at bekymre dig, (yderligere) at jeg skriver sådan, men for at vise dig, at det (nok?) er ret normalt, at alle følelser vælter rundt indeni når man er så langt! Selvfølgelig er du frustreret, bekymret, bange og nervøs - men du er jo også forventningsfuld, spændt, glad og på kanten til at opleve det største i dit liv!!
Vi har helt fra start - kvalmens indtog, og ikke mindst topning omkring 9. uge - haft en krejleraftale om, at de her drengebasser bliver de skønneste, lækreste og mest vidunderlige unger der skal betræde denne jord. At fødslen kommer til at gå, som sådan noget går, når det går allerbedst! Og den aftale holder vi fast i!! Pyt med datoen - bare de kommer ud, og er fedtede, skrigende og lyserøde! Så skal vi kysse dem og elske dem resten af vores liv!
Jeg håber du får dig en god lur, og finder noget dejligt at lave i dag! Fodbad, en god film, et lille syprojekt? Bage pandekager, tage et langt bad, læse en god bog, eller finde et totalt latterligt netspil at fordrive uanede mængder tid med - lige om lidt er det slut med den slags for en stund!
Håber ikke blodtrykket og flimren for øjnene har noget at sige, men hvor er det godt du lige bliver tjekket ved lægen imorgen!
Jeg har fundet en sang i dag - nok er den mest til en pige, men omkvæddet er altså rimelig unisex! Tag dig ikke af det er noget gammelt lort, med Dorthe Kollo - jeg synes den er så sød!!
Velkommen til verden
Rigtig mange store, varme, opmuntrende og trøstende kram! Brok endelig videre hvis du har brug for det - det er jo bl.a. derfor du har os!
PUUUSTER da også lige vestøv afsted!!