Igangsættelses lørdag :-D (Maven 41+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

MIWULA

Ja så er det sku om 2 dage vi blir sat igang. Ihh jeg glæder mig bare så meget til jeg har min søn i mine arme. Uhhh kan ikk tåle og vide det er på lørdag jeg kommer da til at ligge vågn hele fredag nat.  Ved desværre ikk hva tid endnu de ringer nemlig først imorgen og fortæller hva tid vi skal komme men heldigvis ved jeg det blir om formiddagen vi skal komme.  Så skal vi da ikk gå hele dagen og vente.

Nåh men der kommer lige billed af maven igår hvor jeg var 41+4.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Mette.

Sikke en fin mave du har. Jeg kan godt forstå han ikke vil ud derfra med såden en lækker bolig, selvom det er ret svært at være tålmodig! ( jeg gik selv til 41+2 )

Men mange gange held og lykke med på lørdag, jeg håber du får en super god fødsel også en maaaasse ve-støv og  fingre for han måske kommer ud af sig selv inden lørdag. 

Anmeld

10. marts 2011

CecilieLaugesen

hvor er din mave bare fin 

Anmeld

10. marts 2011

MIWULA

Mette. skriver:

Sikke en fin mave du har. Jeg kan godt forstå han ikke vil ud derfra med såden en lækker bolig, selvom det er ret svært at være tålmodig! ( jeg gik selv til 41+2 )

Men mange gange held og lykke med på lørdag, jeg håber du får en super god fødsel også en maaaasse ve-støv og  fingre for han måske kommer ud af sig selv inden lørdag. 

Ihhh tusind tak.  Fødte du selv eller blev du sat igang der??

Anmeld

10. marts 2011

Mette.

MIWULA skriver:

Ihhh tusind tak.  Fødte du selv eller blev du sat igang der??

Både og.. Mit vand gik kl. 19, da jeg var 41+1, jeg kom på fødegangen til tjek kl. 23, hvor jeg endnu ikke havde veer og havde kun udvidet mig 1 cm.

De valgte at give mig en pille som skulle sætte gang i veerne, og det kom der så kl. cirka 1-2 stykker om natten, hvorefter jeg så fødte kl. 7.13 næste morgen. Så jeg ved faktisk ikke rigtigt hvordan det var gået hvis de ikke havde givet mig pillen, jeg synes altid folk får lov at gå til næste dag inden de sætter gang i det, så jeg undre mig stadig over de ville sætte gang i mine veer.

Men ligemeget hvad er der da en chance for jeres lille mand vælger at kigge ud inden lørdag. og hvis ikke, så skal det nok blive en super god oplevelse alligevel.

Anmeld

10. marts 2011

AnneBJ

Ih hvor spændende, rigtig meget held og lykke! 

Anmeld

10. marts 2011

MIWULA

Mette. skriver:

Både og.. Mit vand gik kl. 19, da jeg var 41+1, jeg kom på fødegangen til tjek kl. 23, hvor jeg endnu ikke havde veer og havde kun udvidet mig 1 cm.

De valgte at give mig en pille som skulle sætte gang i veerne, og det kom der så kl. cirka 1-2 stykker om natten, hvorefter jeg så fødte kl. 7.13 næste morgen. Så jeg ved faktisk ikke rigtigt hvordan det var gået hvis de ikke havde givet mig pillen, jeg synes altid folk får lov at gå til næste dag inden de sætter gang i det, så jeg undre mig stadig over de ville sætte gang i mine veer.

Men ligemeget hvad er der da en chance for jeres lille mand vælger at kigge ud inden lørdag. og hvis ikke, så skal det nok blive en super god oplevelse alligevel.

Okey det var da oz en dejlig hurtig fødsel.  

Ja kan jo håbe på det sker inden men desværre er der ingen tegn på noget som helst. hehe.

Anmeld

10. marts 2011

MIWULA

AnneBJ skriver:

Ih hvor spændende, rigtig meget held og lykke! 

Tusind tak.

Anmeld

10. marts 2011

Mette.

MIWULA skriver:

Okey det var da oz en dejlig hurtig fødsel.  

Ja kan jo håbe på det sker inden men desværre er der ingen tegn på noget som helst. hehe.

Det behøver der heller ikke komme. Min mave sank for det første ikke og jeg havde ikke en eneste plukve hele graviditeten, men pludselig gik vandet, mens vi stod ude midt i et lyskryds - så jeg  for der sker noget snart selvom det ikke føles sådan.

Anmeld

10. marts 2011

MIWULA

Mette. skriver:

Det behøver der heller ikke komme. Min mave sank for det første ikke og jeg havde ikke en eneste plukve hele graviditeten, men pludselig gik vandet, mens vi stod ude midt i et lyskryds - så jeg  for der sker noget snart selvom det ikke føles sådan.

haha okey ja det kan jeg godt se der ikk behøver og være noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.