Så lægger vi fra land med bøllespiren.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.479 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

CiSo

Jeg har truffet beslutningen om at jeg skal være mor igen til November og hvor er det fantastisk når man kommer over på den anden side af fustrationerne! 

Vi er begge enige om at det er det bedste for os, at beholde bøllespiren og at det ville være alt for hård for os at skulle igennem en abort..

Derfor skal jeg være mor igen efter egne udregninger 5 November 2011.. Og er i dag 5+5 så nu lægger vi fra land med bøllespiren og glæder mig til at den vokser sig stor og stærk! 

Hermed et mave billede, hvor man overhovedet ikke kan se noget som helst andet end det fedt der er tilbage fra graviditeten med Cilas.

Kæmpe  til alle jer der har skrevet i mit andet indlæg med krammer o.s.v.. Det har betydet meget! 

Sophie. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

morethanperfect

sophieamalia skriver:

Jeg har truffet beslutningen om at jeg skal være mor igen til November og hvor er det fantastisk når man kommer over på den anden side af fustrationerne! 

Vi er begge enige om at det er det bedste for os, at beholde bøllespiren og at det ville være alt for hård for os at skulle igennem en abort..

Derfor skal jeg være mor igen efter egne udregninger 5 November 2011.. Og er i dag 5+5 så nu lægger vi fra land med bøllespiren og glæder mig til at den vokser sig stor og stærk! 

Hermed et mave billede, hvor man overhovedet ikke kan se noget som helst andet end det fedt der er tilbage fra graviditeten med Cilas.

Kæmpe  til alle jer der har skrevet i mit andet indlæg med krammer o.s.v.. Det har betydet meget! 

Sophie. 

Orr hvor dejligt for jer , at i endelig har truffet det rigtige valg 

Tillykke ! 

Anmeld

10. marts 2011

Happiness

Tillykke med beslutningen! Hvor blir det dejligt for jer med endnu en lille baby

Og hvor er det du gemmer det fedt fra sidste fødsel Du har mindre fedt end jeg havde før jeg blev gravid

FLOT mave

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

morethanperfect skriver:

Orr hvor dejligt for jer , at i endelig har truffet det rigtige valg 

Tillykke ! 

Tusind tak. 

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

MaybeMe skriver:

Tillykke med beslutningen! Hvor blir det dejligt for jer med endnu en lille baby

Og hvor er det du gemmer det fedt fra sidste fødsel Du har mindre fedt end jeg havde før jeg blev gravid

FLOT mave

Ja, det bliver skønt! Og tusind tak for komplimentet, det varmer når man ikke har det så godt med sin krop! 

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

Tillykke søde, hvor er det dejligt i er blevet enige om jeres valg, så kan man ha lidt ro i sjælen igen og glæde sig over den store nyhed det nu er..

STORT TILLYKKE

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

sarahb skriver:

Tillykke søde, hvor er det dejligt i er blevet enige om jeres valg, så kan man ha lidt ro i sjælen igen og glæde sig over den store nyhed det nu er..

STORT TILLYKKE

Tusind mange tak, og tak for hjælpen!! Ja det er skønt med ro i sjælen, så kan det være jeg kan komme til at sove igen.. 

Anmeld

10. marts 2011

Mira0911

Årh stort tillykke... 

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

MoarJ skriver:

Årh stort tillykke... 

Tusind tak. 

Anmeld

11. marts 2011

Magsen

ååååårh tillykke !  

hvor er det STORT af dig ! 

glæder mig til at følge dig, endnu en gang hehe (vi var gravide samtidig hehe ) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.