en, to, tre eller fire gange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: tænkte på ..når i nu ligger med manden..og hygger hbor mange gange gør i det så?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.607 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. oktober 2008

eliasogmor

tænkte på ..når i nu ligger med manden..og hygger hbor mange gange gør i det så?

nu er jeg jo rimlig forelsket så vi kan godt komme derop på de fire..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

Pia.

Den er svær at stemme på for det er alt efter humør og lyst...

Nogen gange er det bare en enkelt gang andre gange bliver det til 2 måske tre gange, men det er yders sjællandt ....

jeg stemmer på 1 gang for det er den der passer bedst... :)

Knus Pia.

Anmeld

10. oktober 2008

fam.4xc

Stemmer også på en gang for sådan er det også mest her... synes for det første det er svært for mig at komme i stemning igen efter en orgasme og for det andet så har vi bare ik de der 3-5 lange timer alene som i starten hvor vi ingen unger havde og ku nå op til mange gange ;)

Anmeld

10. oktober 2008

Honningblomst

Det er vel ret forskelligt, er det ikke...eller kører I med et fast program...;)

Anmeld

10. oktober 2008

lonemus

Jeg har også stemt 1 gang.......i vores unge dage kunne vi godt 2-3 gange :) Men efter vi har fået børn, jamen så har vi bare ikke hele nætter og dage til det.....og trætheden kommer altså hurtigere :)

Lone

Anmeld

10. oktober 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Det er vel ret forskelligt, er det ikke...eller kører I med et fast program...;)

ikke er fast program....:D

Anmeld

10. oktober 2008

Mathilde

Jeg har stemt en gang, men så gør vi det også godt;) Min kæreste bliver altid enormt træt bagefter og jeg "gider" som regel ikke mere...

(H)Mathilde

Anmeld

10. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja der var engang (for 9-10 år siden) hvor vi gjorde det som kaniner ;) :) Men jeg har stemt en gang, for det afhænger af humør og energi. Men på en god dag er vi nok oppe på 2 ;)

Anmeld

12. oktober 2008

camillawp1982

4 gange?
Er det om året? 

MVH Camilla

Anmeld

12. oktober 2008

metted

Normalt en enkelt gang og aå falder vi begge i søvn. Nogle gange senere på natten så kan jeg vågne ved at  der kommer npoget snigende og så er jeg ofte med på den.
Nogle gange bliver vi bare tæt sammen med ham inden i, og så er det skønt at vågne lidt senere hvor man kan mærke det vokse inden i en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.