Slagelse - Korsør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

MigSS

Hej alle

Jeg søger som mange andre også nogle veninder at dele tiden med.
Jeg bor i Korsør med min kæreste på 22, er selv 18 - vi har ingen børn, da jeg fik en abort i December 10, da vi ikke synes at pengene var til det, DESVÆRRE ..

Men som sagt, søger nogle der er lidt friske på at ses over noget mad, en kop the, film ... Du/i må for min skyld gerne have børn, mand, .. Om du er 25 eller lignende er det fint for mig, det en vurderings sag,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Anja&jesper

MigSS skriver:

Hej alle

Jeg søger som mange andre også nogle veninder at dele tiden med.
Jeg bor i Korsør med min kæreste på 22, er selv 18 - vi har ingen børn, da jeg fik en abort i December 10, da vi ikke synes at pengene var til det, DESVÆRRE ..

Men som sagt, søger nogle der er lidt friske på at ses over noget mad, en kop the, film ... Du/i må for min skyld gerne have børn, mand, .. Om du er 25 eller lignende er det fint for mig, det en vurderings sag,

Hvor langt væk må man bo?

Jeg er selv 23 bor i Fjenneslev (Mellem Ringsted og Sorø)

Anmeld

10. marts 2011

MigSS

Der er ingen grænse om det så er fra jylland, så kan man planlægge det, så det passer alligevel håber det svar nok - også hvis andre er i tvivl  

Anmeld

10. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg er her også hvis det er.

jeg er 34 mor til 3 + en bonus søn. hvis du er int så skriv løs..

jeg bor dog 25 min i bus 31 fra slagelse af i en by der hedder dalmose..

Henriette

Anmeld

10. marts 2011

ZamanogDania

Hej med dig.
Jeg bor i Ringsted. Vi kan da godt mødes engang mellem til en kop te(hader kaffe hehe) eller kolde drik
Er gift og har en lille datter på 14 måneder

Anmeld

10. marts 2011

Sesse89

Hejsa..

Jeg har selv boet i Korsør i omkring 9mdr. Min datters oldeforældre bor der over så vi kommer af og til derover

Jeg er ihvertfald frisk

Anmeld

12. marts 2011

MigSS

Jeg er heller ikke vild med kaffe,

..men det lyder rigtig godt alle sammen, måske skulle vi alle finde en dag sammen? hvis der er nogen interesse for det, jeg er i hvert fald frisk

Anmeld

21. marts 2011

grinbidderen

Hej jeg eR selv tilflytter til Korsør bor sammen med min kæreste, og sammen har vi en søn på 21/2 år også venter vi os en lille pige til d.23/6 .. Jeg er osse frisk på at mødes.. Jeg er 27 år

Anmeld

21. marts 2011

MigSS

grinbidderen skriver:

Hej jeg eR selv tilflytter til Korsør bor sammen med min kæreste, og sammen har vi en søn på 21/2 år også venter vi os en lille pige til d.23/6 .. Jeg er osse frisk på at mødes.. Jeg er 27 år

Det lyder rigtig godt, bor selv i korsør så det ville være hyggeligt og nemt

Anmeld

21. marts 2011

grinbidderen

Hvor i korsør bor du/i???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.