Hej tøser,
jeg syntes lige, jeg ville fortælle jer lidt om, hvordan det går her hos os. Det er jo ikke så meget, jeg lader høre fra mig :$
Marcus og jeg er jo tilbage i Lux igen efter 4½ måned i DK pga. min uddannelse. Men nu kan jeg med rette kalde mig selv for tandplejer :D Det er skønt at være færdig.
Marcus er startet i en engelsk børnehave. Det er nu 3. uge, han er der, og det går bare super godt. Han har 3 korte dage (til 13) og 2 lange dage (til 16), og det lader det til, han trives super med. På de lange dage er han nu oppe på at sove 1 time, så det synes jeg er flot indtil videre.
Han måtte dog hjem med feber allerede om fredagen i den første uge, hvor han havde fået sig en ordentlig omgang forkølelse, som vi døjer med endnu :@ Og han hoster og hoster det lille pus. Jeg har haft ham til lægen, for at se om der skulle være noget andet. Men alt var fint, så vi fik bare besked på at vente.
Han lærte allerede den første uge at sige "bye bye". Nu siger han både by bye, morning, mammi, nose og ear. Og så siger han sommetider nogle ord, som jeg ikke helt ved, hvad betyder. Men jeg er sikker på, det er noget han har ude fra børnehaven. De siger han gentager næsten alt, hvad de siger. (C) Det er altså utroligt, at de bare sådan nærmest uden videre kan lære et nyt sprog...
Nå, men ellers skal jeg starte på et franskkursus i slutningen af april, så jeg måske kan få mig et job.
Knus Dorthe
Anmeld