Jeg har lige smidt en pakke is ud (chok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Carina1977

Jeg lagde jo min kost om i mandags, og så har der lagt den her pakke is i fryseren, som bare har tigget efter at blive spist

Jeg ved at hvis jeg først tillader mig at spise 1 is, så spiser jeg dem alle, og så kan jeg sagtens udsætte min kostomlægning dag efter dag, og så kommer jeg aldrig igang.

Så jeg hev fat i den pakke is, vadede ud i mørket (mig der ellers er mørkeræd), og smed den helt ud. Nu kan den ikke kigge ondt på mig længere. Men det er godt nok første gang jeg har smidt noget lækkert ud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Sabina92

Carina1977 skriver:

Jeg lagde jo min kost om i mandags, og så har der lagt den her pakke is i fryseren, som bare har tigget efter at blive spist

Jeg ved at hvis jeg først tillader mig at spise 1 is, så spiser jeg dem alle, og så kan jeg sagtens udsætte min kostomlægning dag efter dag, og så kommer jeg aldrig igang.

Så jeg hev fat i den pakke is, vadede ud i mørket (mig der ellers er mørkeræd), og smed den helt ud. Nu kan den ikke kigge ondt på mig længere. Men det er godt nok første gang jeg har smidt noget lækkert ud  

Det er virkelig flot, det ville jeg slet ikké kunne (:

- Jeg plejer at sætte mig med en ske og en liter is.. Så herhjemme undgår jeg helst at købe den slags, kan sgu ikke stoppe igen hehe

Anmeld

10. marts 2011

Carina1977

Det er virkelig flot, det ville jeg slet ikké kunne (:

- Jeg plejer at sætte mig med en ske og en liter is.. Så herhjemme undgår jeg helst at købe den slags, kan sgu ikke stoppe igen hehe

Jeg kender det...det er nemlig det problem jeg har. Jeg er bare SÅ vild med is. Så nu bliver der ikke købt is længere. Jo sodavands-is til min søn, for underligt nok, så bliver jeg ikke fristet af den slags is

Hvis bare man kunne spise usundt uden at tage på...det ville være livet

Anmeld

10. marts 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

Du er bare super sej!

Anmeld

10. marts 2011

Carina1977

Baagøe skriver:

Du er bare super sej!

Tak

Anmeld

10. marts 2011

Mumto3

Carina1977 skriver:

Godt gået!!!

Jeg kan huske engang hvor jeg trængte rigtig meget til at tabe mig, der gjorde jeg det til en vane, hver gang jeg var ude og handle, så at kigge ned i min kurv INDEN jeg gik hen til kassen og så kiggede jeg på hvad jeg havde købt. Lignede det indkøb til en som var på kur? -og hver gang måtte jeg så lige gå tilbage med chokoladen/chip og hvad der ellers var røget ned i min kurv. Det fungerede super godt for mig. Så hermed er ideen givet videre.

GOD TUR!!!

Anmeld

10. marts 2011

Sunflower

SEJT!!! Det er vejen frem Tillykke med at din viljestyrke er så stærk!

Anmeld

10. marts 2011

Diana...

SÅDAN hvor er du sej. Det ville jeg heller ikke kunne, jeg ville ønske jeg havde din viljestyrke. Hmm det kunne være jeg skulle prøve det. 

Knus Diana

Anmeld

10. marts 2011

Faith

Flot!!!

Det tror jeg ikke jeg ville have kunnet gøre. Jeg har en STOR svaghed for chokolade, og kan simpelthen ikke have det liggende. Det ligger nærmest og kalder på mig ude i skuffen "Kom og spis mig!!!!". Det er skrækkeligt

Anmeld

10. marts 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

Tak

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.