:( Min baby er syyyyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anneiris

Min prinsesse har høj feber og hoster HEL VILDT meget!
Også i søvne.. Det er lidt skræmmende!? Er der ikke noget man kan gøre mod hosten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Chamomile

Jeg har desværre ingen gode råd, men måske I bør kontakte vagtlægen? Tænker nu hun er så lille. Rigtig god bedring med hende.

Anmeld

9. marts 2011

klmf

Gå til lægen i morgen og få hende lyttet på lungerne Oliver hoster også meget når han er forkølet og han har astmatisk bronkitis og får behandling for det. Ikke at det behøver være det! Men altid godt lige at få lyttet på hvad der sker i luftvejene.

Rigtig god bedring med hende.

- og få hendes hovedgærde højt hvis hun er forkølet, så snottet kan rende ud, det kan nemlig også irritere luftvejene.

Anmeld

9. marts 2011

klmf

Forresten, hvor høj er feberen?? Hvis den nærmer sig de 39 ville jeg ringe til vagtlægen og få en vurdering af om det kan vente til i morgen....

Anmeld

9. marts 2011

Anneiris

lotchen skriver:

Gå til lægen i morgen og få hende lyttet på lungerne Oliver hoster også meget når han er forkølet og han har astmatisk bronkitis og får behandling for det. Ikke at det behøver være det! Men altid godt lige at få lyttet på hvad der sker i luftvejene.

Rigtig god bedring med hende.

- og få hendes hovedgærde højt hvis hun er forkølet, så snottet kan rende ud, det kan nemlig også irritere luftvejene.

Vi har faktisk været til lægen, men han sagde bare at det måske var en lille virus, og gjorde ikke mere ved det!? :/
Trods hun raller, og er meget meget hæs (((

Anmeld

9. marts 2011

klmf

Anneiris skriver:

Vi har faktisk været til lægen, men han sagde bare at det måske var en lille virus, og gjorde ikke mere ved det!? :/
Trods hun raller, og er meget meget hæs (((

Virusinfektioner er ekstremt almindelige hos små og store børn og voksne, så det kan han jo have ret i - men det er bare verdens mest frustrerende svar at få

Der er desværre ikke noget hostestillende middel jeg ved af man må -men hold godt øje med hende og sov sammen med hende så I kan reagere hurtigt, hvis hun får det værre.

Håber det snart bliver bedre, man er så bekymret mens det står på...

Anmeld

9. marts 2011

Anneiris

lotchen skriver:

Virusinfektioner er ekstremt almindelige hos små og store børn og voksne, så det kan han jo have ret i - men det er bare verdens mest frustrerende svar at få

Der er desværre ikke noget hostestillende middel jeg ved af man må -men hold godt øje med hende og sov sammen med hende så I kan reagere hurtigt, hvis hun får det værre.

Håber det snart bliver bedre, man er så bekymret mens det står på...

Ja, det er skide frustrerende! - Men ja, jeg må håbe på det bedste, og så sove med hende.. Andet tør jeg sku ikke..

Tak for dit svar!!!

P.s hovedegærdet, kan det bare være sådan at jeg lægger en telefon bog under benene?

Anmeld

10. marts 2011

Pige2009

Anneiris skriver:

Min prinsesse har høj feber og hoster HEL VILDT meget!
Også i søvne.. Det er lidt skræmmende!? Er der ikke noget man kan gøre mod hosten??

Højt op med hovedet om natten - prøv evt. at give en smule kamillete

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.