Cykelstol - Foran eller bagpå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du vælge ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.150 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Maja_4000

Vi ønsker os en cykelstol til Caroline i dåbsgave .. Den skal primært bruges til når hun engang om laaang tid (heldigvis) starter i vuggestue .. Vi har fundet ud af , at det nok skal være af mærket "Yepp" .. 
Men .. Foran eller bagpå cyklen ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Mimic

jeg var mest tryg ved at have vores datter bagpå

Anmeld

9. marts 2011

Lisbeth85

Jeg har stemt bagpå, for det synes jeg må være mest behagelig og ikke mindst mere sikkert? Hvis barnet sidder foran kan man let blive distraheret af ham/hende, hvis han/hun laver et eller andet. Og det er vigtigt, at man har fokus på trafikken, når man er ude at cykle med sit barn

Anmeld

9. marts 2011

Maja_4000

Lisbeth85 skriver:

Jeg har stemt bagpå, for det synes jeg må være mest behagelig og ikke mindst mere sikkert? Hvis barnet sidder foran kan man let blive distraheret af ham/hende, hvis han/hun laver et eller andet. Og det er vigtigt, at man har fokus på trafikken, når man er ude at cykle med sit barn

Men jeg tænker bare at hun ville slippe for at glo ind i min ryg .. Få taske i hovedet osv. :b

Anmeld

9. marts 2011

Lisbeth85

Maja_4000 skriver:

Men jeg tænker bare at hun ville slippe for at glo ind i min ryg .. Få taske i hovedet osv. :b

Så må du have din taske foran

Hun kan sagtens se en masse selvom hun sidder bagpå Hun kigger jo til sidderne så. Det skal du ikke bekymre dig om

Anmeld

9. marts 2011

frk Jensen

Min søn sidder bag på...

Jeg har kurv foran til min taske osv, så han ikke får den i hovedet..

Anmeld

10. marts 2011

HDA2311

Helt klart bag på, dem jeg kender til foran på cyklen bliver børnene hurtigt for store til, men jeg kender ikke den du snakker om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.