Til Piadas - suttesnor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Sofia

Hej Pia, jeg synes de her er så fine, måske det var noget til lille Ida

http://www.trendsales.dk/annoncer/babylove-suttesnor-suttekaede-sutteholder/18629187?forum=370&road=&status=1&search=suttesnor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

piadas

Ihhh, ja det er de! Og de ser heller ikke "tunge" ud - måske jeg skulle købe en af dem?!! Så er det bare spørgsmålet om hvilken, for det er da næsten ikke til at vælge!

Anmeld

9. marts 2011

Sofia

Jeg skal helt sikkert også have fat i nogle når jeg kender kønnet, synes de er rigtig fine

Anmeld

9. marts 2011

AnneBJ

Ih de er fine... Og Pia - 45 for én, 4 for 100,- ; jeg tror da nok lige jeg er nødt til at købe 4 så.. men skal lige se om Fidusen overhovedet er enig med sin mor i, at han skal bruge sut...

Anmeld

11. marts 2011

Riksen

Hej piger

Jeg så lige jeres tråd, og så ville jeg lige vise jer den Karlas suttesnor med ugler, som min søster har lavet - bare til inspiration, for de er vist ret nemme at lave.

Knus fra Rikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2011

piadas

Riksen skriver:

Hej piger

Jeg så lige jeres tråd, og så ville jeg lige vise jer den Karlas suttesnor med ugler, som min søster har lavet - bare til inspiration, for de er vist ret nemme at lave.

Knus fra Rikke

Tak for billederne, Rikke! Den er da bare rigtig flot - jeg skulle have set dit indlæg noget før, for jeg bestilte et par stykker på nettet igår!

Anmeld

11. marts 2011

Riksen

piadas skriver:

Tak for billederne, Rikke! Den er da bare rigtig flot - jeg skulle have set dit indlæg noget før, for jeg bestilte et par stykker på nettet igår!

Ej, hvor ærgeligt! Det må blive en anden gang

Anmeld

11. marts 2011

AnneBJ

Riksen skriver:

Ej, hvor ærgeligt! Det må blive en anden gang

Men jeg takker! For jeg kan se det "bare" er bånd fra panduro og så den der klips ting... Snedigt!

Anmeld

11. marts 2011

Riksen

AnneBJ skriver:

Men jeg takker! For jeg kan se det "bare" er bånd fra panduro og så den der klips ting... Snedigt!

Ja, det er nemlig ret simpelt og billigt, så det er vist bare at gå i gang - og så skulle jeg hilse og sige, at man lige skal være opmærksom på længden, da den jo ikke må blive for lang pga. kvælningsrisiko.

Anmeld

11. marts 2011

AnneBJ

Riksen skriver:

Ja, det er nemlig ret simpelt og billigt, så det er vist bare at gå i gang - og så skulle jeg hilse og sige, at man lige skal være opmærksom på længden, da den jo ikke må blive for lang pga. kvælningsrisiko.

Godt fif, tak for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.