Tak for idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Marco2

Hej Gørlz.

Vil bare lige sige tak for et hyggeligt "træf" idag. Var super ærgerlig over jeg skulle gå før det hele næsten var startet, men jeg håber at vi snart kan ses igen, så jeg også kan får sludret lidt og ikke mindst se de dejlige bebser.

Vi havde en rigtig dejlig tur til Kattegatcenteret og nu er vi alle trætte.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

piadas

Selv tak! Ja, det var ikke meget, vi fik set til hinanden - også fordi jeg kom lidt senere end jer.

Men det findes der heldigvis råd for, så vi tager da bare revance og laver et nyt baby-træf MEGET snart.

Jeg ÆLSKER sådan noget, og synes også bare, det var SUPERHYGGELIGT idag!

Anmeld

9. marts 2011

Sofia

Selv tak - jeg synes det var vildt hyggeligt at se jer alle sammen og jeres dejlige babyer Håber, at jeg har en lille en jeg kan vise frem, når vi ses næste gang!

Anmeld

9. marts 2011

Lene76

Selv tak girls

glæder mig allerede til næste gang..... hvor Eva osse har sin baby med hehe  H*n kommer jo imorgen ik

Super hyggeligt, glæder mig til at se billeder fra idag...... uden for mange hager

Anmeld

10. marts 2011

Diana...

Ja selv tak det var bare super hyggeligt selv om jeg også måtte gå tidligt, men jeg håber hun er lidt nemmer ang søvn osv næste gang den lille pige. 

Glæder mig til næste gang. He he Eva mon ikke h*n når og komme ud der jo ikke så lang tid til mere  Også håber vi at Anne, Maria og Karina er klar næste gang også 

Jaa jeg glæder mig også til at se billeder (Ditte husk lige og fjern dobbelthager osv ikk 

Knus Diana der nu skal til ørelægen med sin store dreng som skal havde lagt dræn igen IHH Mor hader det 

Anmeld

10. marts 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Hej Gørlz.

Vil bare lige sige tak for et hyggeligt "træf" idag. Var super ærgerlig over jeg skulle gå før det hele næsten var startet, men jeg håber at vi snart kan ses igen, så jeg også kan får sludret lidt og ikke mindst se de dejlige bebser.

Vi havde en rigtig dejlig tur til Kattegatcenteret og nu er vi alle trætte.

AG

Hov det der nye lege land i silkeborg hvad var det det hed? 

Også løg jeg da lige for dig jeg sagde jeg ikke fik SP mere men det da noget fis hun kommer jo på mandag for at snakke med mig det slog mig lige her til morgen he he 

Anmeld

10. marts 2011

Marco2

Diana... skriver:

Hov det der nye lege land i silkeborg hvad var det det hed? 

Det hedder "Gi' den gas Palads" 

http://www.gaspalads.dk/

Men vi tog ud til KattegatCenteret og havde en rigtig hyggelig dag derude. Var desværre ikke ude at se sælerne pga vejret. Men vi fik årskort så vi kan jo tage derud igen når vejret er bedre.

Men fik set hajfodring og træning af hajerne og en masse andet spændende. Men marinebiolog bliver Emily nok aldrig 

AG

Anmeld

10. marts 2011

Mettemus

Selvtak! Det var simpelthen så hyggeligt og dejligt at se jer live. Lad os gøre det igen inden alt for længe!

Og hey Sofia - føder du????

Anmeld

10. marts 2011

CA

Super hyggeligt og rigtig sjovt at se jer! Ærgeligt du var syg Anne!

Anmeld

10. marts 2011

Diana...

Hva hvor bliver DK af med alle billederne uden dobbelthager? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.