Om en uge skal vi til aller første forældremøde i Julianes kommende skole, og jeg glæder mig bare rigtig meget! Dette er noget som vi begge naturligvis gerne vil være med til, så derfor har jeg hyret en barnepige.......................................er det så nu jeg skal fortælle at det er første gang Dicte skal puttes i seng af andre, nogensinde....? Hvis vi havde oplagte muligheder, så havde vi tit fået ungerne passet, men den mulighed har vi ikke med 2 sæt bedsteforældre på den anden side af Storebælt. Så vi nåede altså til 14 mdr før hun skulle passes.
Jeg er sådan set også ret spændt på hvad Juliane og Annika siger.........det er jo som sagt ikke noget vi gør hver dag. Tror ikke de kan huske nogensinde at have været puttet af andre herhjemme....det er altså lidt mærkeligt.
Jeg stoler 110% på hende her. Hun er et par og tyve og er pædagog, men altså ikke en som pigerne kender. Hun passede Juliane nogle gange da hun var lille, og har passet Annika og Juliane længe før Dicte var i ovnen, så vi går altså langt tilbage. Men synes bare stadigvæk det er mærkeligt! -og så for et forældremøde....trænger altså til andre fede oplevelser med min mand, end forældremøder. Men men, vi kommer ud af huset, og der er sikkert både kaffe, the og småkager
- til den nette sum á 200 kr. Men det betaler vi gerne for hende - jeg ved virkelig vores børn er i gode hænder.
Dicte er bare et monster lige for tiden at putte i seng.....hun er jo stadig vores baby
så en god flaske og så et par mere....så sover hun nok
Men sgu da ikke når det er en fremmed. Een gang har farmoren og farfaren haft tjansen af at passe pigerne imens vi var i biografen (efter de sov - altså pigerne), og da hun skulle have flaske før midnat engang opdagede hun at det var en anden end mor og far og flippede skråt! Så hvem var vågen ved midnatstid, det var Dicte........ Bebrejder altså ingen her, det vil jeg lige indskyde.....kun vores svaghed for den her darling af en baby vi har fået 
Det gode i alt det her er, at vi har hyret hende til endnu en aften i juni, hvor vi smutter før spisetid og er hjemme ved midnatstid, men så til 500 kr! Det er sgu dyrt at mangle nogle bedsteforældre
Er spændt på om hun stadig har lyst efter sådan en aften med alle tre bavianer........ som egentlig er meget søde, men jeg ville sgu selv synes det var en mundfuld at passe en andens tre børn!!
Aj altså, der er overhovedet ikke nogen der behøver at skrive noget til det her. Det er bare en masse tanker jeg har haft i mit hoved, og nu er de skrevet ned.
Tak 
Anmeld