Hvor hurtigt voksede i fortil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2011

Frøken J.

Man kan svare anonymt.. Nu mener jeg ikke maven faktisk, men ehm.. Jeres forparti alias jeres boobies Jeg måler mig af og til her i graviditeten for at følge med. De første uger af graviditeten skete der ikke så meget cm-mæssigt, men jeg synes så at de "kære to" har haft lidt travlt med at blive mast i mine BH'er, så jeg målte mig lige for nogle dage siden. Og jeg havde på knap 2 uger taget 5 centimer på om brysterne!! Det synes jeg er HELT VILDT hurtigt, når jeg tænker på den langsomme hastighed, som centimeterne FORSVANDT med, dengang jeg tabte mig. Har i oplevet noget lignende? Jeg har i øvrigt kun taget et kilo på på de her 10 uger.. Men jeg ved da godt hvor noget af vægten sidder nu!

Jeg tænker bare: "Hvordan skal det dog ende?" Det gør ikke så meget pt, da jeg gik fra en E til en C-skål igennem mit vægttab, men jeg kan da vidst godt regne med at komme til at passe mine gamle bh'er med den her hastighed. Synes det er ret vildt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Camillee

det er en tråd om sammen emne under gravilitet

Anmeld

9. marts 2011

Frk.S

Puha, jeg synes også mine er vokset en del, og det gjorde de allerede ret tidligt (jeg har dog ikke målt dem). De var ikke små i forvejen, så nu synes jeg snart ikke de behøver at blive større. Men kæresten er meget begejsret.

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

Camillee skriver:

Tak, det havde jeg ikke set

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

Frk.S skriver:

Puha, jeg synes også mine er vokset en del, og det gjorde de allerede ret tidligt (jeg har dog ikke målt dem). De var ikke små i forvejen, så nu synes jeg snart ikke de behøver at blive større. Men kæresten er meget begejsret.

Hi hi nej, de kære mænd. Manden min klager heller ikke. Men det gør bare nas at de vokser, så ja.. Det er vel både godt og skidt.

Anmeld

9. marts 2011

Camillee

Camillee skriver:

men gik fra en E skål til en G skål.
og den str har jeg stadig  

Anmeld

9. marts 2011

Anonym

Secrets skriver:

Man kan svare anonymt.. Nu mener jeg ikke maven faktisk, men ehm.. Jeres forparti alias jeres boobies Jeg måler mig af og til her i graviditeten for at følge med. De første uger af graviditeten skete der ikke så meget cm-mæssigt, men jeg synes så at de "kære to" har haft lidt travlt med at blive mast i mine BH'er, så jeg målte mig lige for nogle dage siden. Og jeg havde på knap 2 uger taget 5 centimer på om brysterne!! Det synes jeg er HELT VILDT hurtigt, når jeg tænker på den langsomme hastighed, som centimeterne FORSVANDT med, dengang jeg tabte mig. Har i oplevet noget lignende? Jeg har i øvrigt kun taget et kilo på på de her 10 uger.. Men jeg ved da godt hvor noget af vægten sidder nu!

Jeg tænker bare: "Hvordan skal det dog ende?" Det gør ikke så meget pt, da jeg gik fra en E til en C-skål igennem mit vægttab, men jeg kan da vidst godt regne med at komme til at passe mine gamle bh'er med den her hastighed. Synes det er ret vildt 

Må jeg lige spørge hvor meget du tabte dig, da jeg selv har en e-skål og meget gerne vil ned omkring c-skålen?!

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Må jeg lige spørge hvor meget du tabte dig, da jeg selv har en e-skål og meget gerne vil ned omkring c-skålen?!

23-25 kilo Men det er jo meget forskelligt fra krop til krop, og det er ikke sikkert du lige taber dig der. Og det er altså ikke en flot c-skål De "hænger lidt", fordi jeg tabte mig så hurtigt. Så ville egentlig hellere have de var lidt større!

Anmeld

9. marts 2011

AnneBJ

På de første 6 uger blev mine bryster 2 skålstørrelser større... men har så ligget rimeligt stabilt siden... Fra B til D... Nu er det omkredsen der vokser... 

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

AnneBJ skriver:

På de første 6 uger blev mine bryster 2 skålstørrelser større... men har så ligget rimeligt stabilt siden... Fra B til D... Nu er det omkredsen der vokser... 

Så er det ikke kun her det går hurtigt! Pyha! Og øv, jeg har faktisk kun gemt EN bh fra mine store tider, og der mangler en bøjle i den ene skål.

Hehe, men ja, det er nok meget naturligt man også vokser de andre steder! Min talje forsvinder også  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.