Præsentation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Dobbeltlykke

Jeg er helt ny på dette forum, så hvis jeg gør noget forkert må I lige melde tilbage.
Jeg er i dag 21+1 og venter tvillinge-drenge til juli. Vi har været i fertilitetsbehandling (ISCI) i Skive, og dette var tredje forsøg, så der er virkelig tale om to ønskebørn, som er længe ventede. Kender I til andre tvillingegravide her i gruppen, eller hvor på sitet jeg kan finde nogle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Happiness

Velkommen til

Og STORT tillykke med de 2 i maven. Det må være dejligt!

Der er en gruppe herinde eller et debatemne om tvillinger. Der tror jeg du vil kunne hente meget støtte og gode råd

Men jeg glæder mig til at følge dig og tvillingemaven

Anmeld

10. marts 2011

Frejsmor

Først og fremmest tillykke med de to dejlige drenge du har i maven, hvor er det bare dejligt at høre solstrålehistorierne, om par der har prøvet længe og endelig får ønsket opfyldt - og så endda dobbelt lykke altså..

Jeg kan se der indtil videre er en mere på terminslisten der skal have tvillinger - DenHeldige og hun skal have 2 piger, så måske du kunne snakke lidt med hende, I har vidst også termin forholdsvis tæt på hinanden..

Og ja ellers som MaybeMe skriver så er der et specielt "debatforum" hvor emnet er tvillinger, så der kan du sikker finde andre tvillinge gravide og tvillinge mødre du kan trække erfaringer fra og dele med..

Knus Channie (11+3)

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

Dobbeltlykke skriver:

Jeg er helt ny på dette forum, så hvis jeg gør noget forkert må I lige melde tilbage.
Jeg er i dag 21+1 og venter tvillinge-drenge til juli. Vi har været i fertilitetsbehandling (ISCI) i Skive, og dette var tredje forsøg, så der er virkelig tale om to ønskebørn, som er længe ventede. Kender I til andre tvillingegravide her i gruppen, eller hvor på sitet jeg kan finde nogle?

Hej.

Tillykke med graviditeten, kan se du ikke er så aktiv herinde, men er lidt nysgerrig, hvordan går det med maven? Og skal du ikke snart føde?

Hilsen en anden "tvillinge" gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.