Elcykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Henriette1973

Dette indlæg handler om pral

Jeg har fået en elcykel

Nu har jeg cyklet i skole i går og i dag (20 km pr dag) og jeg er mega stolt af mig selv. For selv om der er hjælp, skal man også selv lave noget!

Jeg skal vejes fredag og glæder mig rigtig meget til at se om det batter noget.

Jubiiiiii

God forårs og onsdag

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Koen.

Nej hvor fedt, håber der er sket noget

Anmeld

9. marts 2011

Henriette1973

lillespurv20 skriver:

Nej hvor fedt, håber der er sket noget

Tak skal du have

Anmeld

9. marts 2011

Mi

Ihhhhh, sådan en har jeg også. Der er dog noget glat med batteriet lige nu  Hvilken en har du? Min er en gammel en fra Bilka, som vi har købt brugt.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

9. marts 2011

Henriette1973

MarianneSonne skriver:

Ihhhhh, sådan en har jeg også. Der er dog noget glat med batteriet lige nu  Hvilken en har du? Min er en gammel en fra Bilka, som vi har købt brugt.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Min er fra THansen og er ikke særlig dyr. Mærket kan jeg ikke lige huske og finde. Den er noget tung. Men hold op hvor det er en fantastisk opfindelse. Jeg bor i Århus og fra mit hjem til der hvor jeg går i skole er der nogle lede bakker begge veje. Men det går uden problem med hjælp fra "motoren". Jeg er gået fra at hade at cykle til at synes det er helt fantastisk

Håber du finder en løsning, det er super skønt

Anmeld

9. marts 2011

Mi

Henriette1973 skriver:

Min er fra THansen og er ikke særlig dyr. Mærket kan jeg ikke lige huske og finde. Den er noget tung. Men hold op hvor det er en fantastisk opfindelse. Jeg bor i Århus og fra mit hjem til der hvor jeg går i skole er der nogle lede bakker begge veje. Men det går uden problem med hjælp fra "motoren". Jeg er gået fra at hade at cykle til at synes det er helt fantastisk

Håber du finder en løsning, det er super skønt

Ja, den er sindsygt tung sådan en cykel. Når min motor sætter ud så er den bare hård at trække. Men ja, det er helt fantastisk at cykle med hjælp fra motoren. Jeg er også virkelig glad for min. Jeg vil gerne have en elcykel fra Batavus, men de er bare rigtig dyre

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.