Hvad gør lægen egentlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fået en tid ved lægen, for at få tjekket at alt er som det skal være.. Vi har prøvet et stykke tid efterhånden, og der er bare ikke sket noget endnu.. Men hvad gør lægen? Kan han se med det samme hvad der er galt, eller kommer det til at tage lang tid ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Snefnug1984

Lægen snakker med jer om din cyklus osv. og så bliver der nok taget blodprøver for at tjekke dit hormontal. Ikke det helt vilde

Anmeld

9. marts 2011

Sunflower

Vi snakkede om min meget uregelmæssige mens. Vi blev henvist til en fertilitetsklinik med det samme. Både manden og jeg. Vi fik ikke taget blodprøver ved egen læge først...

Anmeld

9. marts 2011

Sujan

Jeg startede med at gå til lægen i november.. Fik tager blodprøver og fik tjekket sæd... Alt var fint.. Blev så henvist til gynækolog som jeg har været til i dag... Han tog flere prøver som jeg så skal vente på svar...

Så har taget lang tid... Men blodprøver hos lægen var over 2 cykluser og 3 mdr. Ventetid hos gynækologen.. Ved stadig ikke hvad der er galt.

Men ved at de fleste kan gøre det på langt kortere tid.. Tror bare vi har været uheldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.