Se hvad jeg har lavet til pudslebordet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

GitteC78

mortilj skriver:

hehe.. så får først brug for en om 2-5 år når vi skal have en til.. og når man ikke selv bestemmer kønnet vil jeg ikke bestille en..

nej desværre ikke, ville da ellers være dejligt  hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Lisbeth85

100 kr. - det er jeg helt med på Billigt og så er det jo lidt sejt at have en, som ikke lige alle render rundt med

Når du har lavet den, så kan du bare give lyd over sms'en eller herinde, så kan Daniel og dig komme til lidt mad/kaffe/te hos Linus og jeg

Anmeld

9. marts 2011

An&Jo

GitteC78 skriver:

nej desværre ikke, ville da ellers være dejligt  hi hi

jaa.. Så vil jeg ihvertfald gerne bestille en lille pige.. Nu har vi 2 drenge så en pige må der da være til mig næste gang..

Anmeld

9. marts 2011

GitteC78

Lisbeth85 skriver:

100 kr. - det er jeg helt med på Billigt og så er det jo lidt sejt at have en, som ikke lige alle render rundt med

Når du har lavet den, så kan du bare give lyd over sms'en eller herinde, så kan Daniel og dig komme til lidt mad/kaffe/te hos Linus og jeg

Jamen så får jeg da lige lavet en til dig og sender en sms når jeg er færdig, vi vil da helt sikkert gerne komme og besøge jer

Anmeld

9. marts 2011

GitteC78

mor_sabina skriver:

Hvor er den bare sød

Du skal bare sige til hvis du vil have at jeg skal lave en til dig

Anmeld

9. marts 2011

GitteC78

Fru Dinesen skriver:

Den er da bare rigtig rigtig fint 

Tak

Du må sige til hvis du mangler en

Anmeld

9. marts 2011

Bellinda89

GitteC78 skriver:

Hej

Jeg har i lang tid ønsket at lave en uro, så var lige en smut i Panduro i sidste uge og fandt materialer. Jeg er lige blevet færdig og synes faktisk selv, at den er blevet flot.  Nu skal den bare hænges op og er sikker på den falder i god jord ved min lille dreng.

Hold da op , hvor er den dog flot

Havde min datter ikke været for "gammel" til sådan en nu , så havde jeg også gerne ville kæbe en af dig..

Den er jo super smuk

- Må man spørger hvad du har lavet stjernene af ?

Anmeld

9. marts 2011

GitteC78

CelinasMoarh skriver:

Hold da op , hvor er den dog flot

Havde min datter ikke været for "gammel" til sådan en nu , så havde jeg også gerne ville kæbe en af dig..

Den er jo super smuk

- Må man spørger hvad du har lavet stjernene af ?

Tak skal du have  Er også lidt stolt af den...

Jeg ved faktisk ikke hvad det hedder, men jeg så det i Panduro, hvor der stod at det er til at lave dyr af til børn. Der er glimmer på den ene side og noget skum agtigt på den anden side.

Anmeld

9. marts 2011

Mormilla

Ej hvor er den flot

Anmeld

9. marts 2011

Bellinda89

GitteC78 skriver:

Tak skal du have  Er også lidt stolt af den...

Jeg ved faktisk ikke hvad det hedder, men jeg så det i Panduro, hvor der stod at det er til at lave dyr af til børn. Der er glimmer på den ene side og noget skum agtigt på den anden side.

Okey , må lige ned og spørger efter det..

Skal nemlig igang med at lave dyr i sådan noget der..

Aner bare ikke lige hvad det hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.