Realistisk slanke madplan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.337 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Bryndis

Er der nogen der sidder inde med en realistisk slanke madplan for en uge hvor man ikke skal ud og købe 40 forskellige ting som kun bliver brugt en gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Bryndis

Ingen? Heller ikke nogle forslag til en enkel slanke ret?

Anmeld

15. maj 2011

SD

Bryndis skriver:

Ingen? Heller ikke nogle forslag til en enkel slanke ret?

uha jeg har mange ideer.

Men en af dem overstiger dog de andre.

FØTEX reklamen. Ca på midtersiderne finder du en madplan, med tilhørende indkøbdliste. Det er sund mad, der er hurtigt at lave og det smager altid herre godt

God fornøjelse

Anmeld

15. maj 2011

lukasmor

Jeg gjorde simpelthen det at jeg gik ind og fandt fedtfattige retter på http://www.dk-kogebogen.dk der er sikkert også mange andre sider men denne er i hvert fald gratis

Der står alt om hvor meget fedt, kcal osv der er i den enkelte ret.

Jeg tabte mig 15kg på 3 måneder bare ved at lave nogle sunde retter derinde fra og så var de super lækre og følte slet ikke jeg var i gang med at slanke mig

Anmeld

15. maj 2011

Kay

jer er begynt på madlog.dk og jeg taber et kg. om ugen... og kan spise ganske almindelig mad...

har prøvet såååå mange slanke kure og ting og sager... har ikke fundet noget der fungere så godt som det her

Anmeld

15. maj 2011

Holbæktrunten

Diabeteskost er som regel god slankemad. Du kan sikkert finde gode opskrifter på diabetesforeningens og hjerteforeningens hjemmeside, og ellers prøv google...

Men hovedreglerne for slankemad er jo at undgå fedt og sukker, og for meget stivelse i form af brød/pasta/ris...

Jeg kan personligt ikke undvære mine kulhydrater, men spiser ofte brune og vilde ris, eller kogte speltkerner der har et højt indhold af protein...

Anmeld

15. maj 2011

Bryndis

Mange tak for svar. Har fundet maaange lækre slanke opskrifter på de hjemmesider så nu skal vi i gang med projekt slankekur her hjemme

Anmeld

19. maj 2011

expectant

HejDu skal huske at planen skal samme sættes så den passer til det kj du dagligt bruger. Herefter sætter men dit kj lidt ned, så skulle det gerne hjælpe. Det er desværre ikke altid nok med slanke retter alene. Det hele skal hænge sammen. Har en del opskrifter da jeg er ernæring og sundhedsstuderende. Send evt en pb for interesse. Held og lykke Maja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.