Skovtur med farmand.......;-)Og kjole fra LION (Helene)<3!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

sarahb

Så dejlige er dine tøser.. Og sikke en fin fin kjole..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Vingummien

Ej hvor lækkert og kan kun give ret. Hun har et stort hjerte

Ser da udtil at de hyggede sig uden mor

Anmeld

9. marts 2011

ooo

Altså Mette, jeg er helt forelsket i dine lækre unger.

Kan slet ikke forstå, at lille Ida er to år. Det er jo helt vildt. Og hvor er det bare sødt af Helene at sende til både Ida og Jonas.

Anmeld

9. marts 2011

Ida.

Hvor er det fantastisk med store hjerter, der tænker på hinanden!! En skøn kjole og dejlige billeder af dine smukke piger!

Anmeld

10. marts 2011

Klitgaard

Skønne skønne pigebørn og meget sødt af helene at sende fødselsdagskjole til ida

Anmeld

10. marts 2011

oo

wåååååuw mand!! så blinkede man lige og så var Anna og Ida pludseligt STORE  hvordan filen er det gået til, Mette?? har du haft dem i stræk om natten eller????

men skønne er de! jeg tror aldrig jeg fik fortalt dig, at jeg var vildt underlig over, at I alligevel ikke kunne komme til Sols fest, fordi jeg i flere dage op til vi tog afsted til københavn, drømte at Anna kom i alt sit prinsessehejs

Anmeld

10. marts 2011

Skouboe

Nååårh, smukke piger... og lækker kjole Helene der har begået.

Og hvor er det typisk af hende at huske på Jonas også 

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

Ej hvor sødt altså!!! Og ja hun har et stort hjerte hende Helene!!!! Men godt at hun brugte det til at forkæle en anden med et stort hjerte

Anmeld

13. marts 2011

lion

De første 5 billeder er fra i søndags, da pigerne var i skoven med farmand, mens jeg slavede den, inde på mit job.

De sidste billeder er primært billeder af Ida, i den kjole hun fik tilsendt af Lion (Helene), da hun havde fødselsdag. Tusind tak for den Helene, den er såååååå fin til prinsessen. Desuden sendte Helene også en lille skilling til Jonas, fordi han også havde fødselsdag. Som hun skrev," der skal ikke gøres forskel, selvom den ene er teenager".

Du har et stort hjerte søde Helene..........tusind tak.

Har først været på baby i dag, har næsten sovet samtidigt med mine børn hver aften, er så TRÆÆÆÆT om aften.

Hvor er det bare nogle fine billeder af pigerne.

Hvor ser Ida fin ud i den kjole og hårbånd. Det var så lidt Mette

Hvor er alle de andre også bare søde. Jeg vil giv Michella helt ret i: "Men godt at hun brugte det til at forkæle en anden med et stort hjerte "

Anmeld

13. marts 2011

anna-jonas

lion skriver:

Har først været på baby i dag, har næsten sovet samtidigt med mine børn hver aften, er så TRÆÆÆÆT om aften.

Hvor er det bare nogle fine billeder af pigerne.

Hvor ser Ida fin ud i den kjole og hårbånd. Det var så lidt Mette

Hvor er alle de andre også bare søde. Jeg vil giv Michella helt ret i: "Men godt at hun brugte det til at forkæle en anden med et stort hjerte "

Men husk, du skylder en omgang pics. fra julen, ikke???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.