2,5 md og vender sig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Lolli

morethanperfect skriver:

Jo det er tidligt .. 

Ok, der kan man bare se. I næste måned kravler hun måske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Skouboe

Silja er 7 måneder nu og lærte først at vende sig fra mave til ryg for en måneds tid siden, så det er da super flot, sammenlignet med hende.

Til gengæld har hun kunnet vende sig fra ryg til mave siden hun var 3½ måned, så jeg har i mange måneder efterhånden rendt og vendt hende om hver gang hun rullede om på maven og blev sur over at ligge der...

Anmeld

9. marts 2011

Lolli

Skouboe skriver:

Silja er 7 måneder nu og lærte først at vende sig fra mave til ryg for en måneds tid siden, så det er da super flot, sammenlignet med hende.

Til gengæld har hun kunnet vende sig fra ryg til mave siden hun var 3½ måned, så jeg har i mange måneder efterhånden rendt og vendt hende om hver gang hun rullede om på maven og blev sur over at ligge der...

Hihi... Stakkels pige, at hun kun kunne vende sig til den side hun ikke ville ligge på.  Men det er da pudsigt hun lærte fra ryg til mave så tidligt, er det ikke svære for dem?

Anmeld

9. marts 2011

morethanperfect

Lolli skriver:

Ok, der kan man bare se. I næste måned kravler hun måske.

Haha det kunne være fedt

Anmeld

9. marts 2011

Lolli

morethanperfect skriver:

Haha det kunne være fedt

Anmeld

9. marts 2011

Maja_4000

Hvor er hun sød 

Caroline gjorde det allerede da hun var 1 uge gammel Hun har gjort det stort set hver dag siden .. 

Anmeld

9. marts 2011

Lolli

Maja_4000 skriver:

Hvor er hun sød 

Caroline gjorde det allerede da hun var 1 uge gammel Hun har gjort det stort set hver dag siden .. 

1 uge - vildt!! Utroligt med kræfter de fødes med.

- og tak.

Anmeld

9. marts 2011

Caroline86

sikke en lækkerbisken

Og hvor er hun dygtig!

Laura havde også fart på og rullede både fra ryg til mave og fra mave til ryg mange gange dagligt da hun var knapt 3 mdr... hun sad selv da hun var 4 mdr. og kravlede da hun var 5 mdr så du skal være vaks inden du ser dig om drøner hun rundt efter dig!

Anmeld

9. marts 2011

Lolli

Caroline86 skriver:

sikke en lækkerbisken

Og hvor er hun dygtig!

Laura havde også fart på og rullede både fra ryg til mave og fra mave til ryg mange gange dagligt da hun var knapt 3 mdr... hun sad selv da hun var 4 mdr. og kravlede da hun var 5 mdr så du skal være vaks inden du ser dig om drøner hun rundt efter dig!

Hold da op hun har travlt!  

Uha, jeg må hellere nyde at jeg ved hvor jeg har hende nu. Måske jeg snart skal finde trappe-gitteret frem igen??!

Anmeld

9. marts 2011

2babygirls

Lolli skriver:

Lagde min datter på 2,5 md på maven og VUPTI så lå hun pludselig på ryggen. Hihi... Tror i lige jeg blev overrasket - det skal hun jo slet ikke kunne endnu. Lagde hende på maven igen og VUPTI om på ryggen igen. Tog 4 film af det og dagen efter gjorde hun det igen.

Har vedlagt en af videoerne (det er storebror der snakker i baggrunden &nbsp.

Hvornår skal de egentlig rulle ???

Madeleine gjorde fra mave til ryg da hun var 10 uger

og fra ryg til mave da hun var 19 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.