fødekar la bassin sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.235 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

isimaven

hej hjemmefødere

da jeg nu har fået min pige sælger jeg mit fantastiske fødekar (incl. god karma)

det er brugt en gang 

prisen er 600 pp

hjemmefødselshilsen 

Rakel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Dennaturlige

Kære Rakel,

Følger der noget udstyr (pumpe, vandpumpe etc) med til karret? Jeg er meget interesseret

Kh Cana.

Anmeld

10. marts 2011

isimaven

Kære Rakel,

Følger der noget udstyr (pumpe, vandpumpe etc) med til karret? Jeg er meget interesseret

Kh Cana.

hej cana

nej der er intet tilbehør

vi pumpede det op med en håndpumpe til luftmadras og det tog ikke så lang tid (det er dejlig kompakt, men du skal selvfølgelig ikke vent til du har veer med at pumpe det op hehe)

og med hensyn til at tømme det for vand brugte vi en stump haveslange 

så vi klarede vores dejlige fødsel helt uden fancy (og ikke mindst dyrt) tilbehør 

hilsen Rakel

Anmeld

10. marts 2011

Dennaturlige

Det lyder meget fornuftigt (og også lidt hyggeligt, hihi).. Dog er det i så fald næsten ligeså billigt at købe et nyt, så jeg tror jeg fortsætter min søgen lidt endnu - har trods alt stadig 2-3 måneder tilbage af graviditeten, så jeg har ikke så travlt

Anmeld

10. marts 2011

isimaven

jeg er også frisk på at sælge til 500

vi købte det til 850 i sin tid men jeg kan se at nyprisen nu er 789 kr... så derfor vil jeg gerne gå ned i pris

Anmeld

10. marts 2011

isimaven

Dennaturlige skriver:

Det lyder meget fornuftigt (og også lidt hyggeligt, hihi).. Dog er det i så fald næsten ligeså billigt at købe et nyt, så jeg tror jeg fortsætter min søgen lidt endnu - har trods alt stadig 2-3 måneder tilbage af graviditeten, så jeg har ikke så travlt

jeg er også frisk på at sælge til 500 

vi købte det til 850 i sin tid men jeg kan se at nyprisen nu er 789 kr... så derfor vil jeg gerne gå ned i pris 

Anmeld

10. marts 2011

Dennaturlige

Det lyder super. Hvor bor du i fht afhentning? Jeg bor i København.

Anmeld

10. marts 2011

isimaven

Dennaturlige skriver:

Det lyder super. Hvor bor du i fht afhentning? Jeg bor i København.

jamen bor på lolland men min mand arbejder i kbh og kan tage det med så kan det afhentes på langebrogade

Anmeld

13. marts 2011

Tina Sofia

Hej

Er det stadig til salg og til afhentning på langebrogade??

Anmeld

13. marts 2011

isimaven

Tina Sofia skriver:

Hej

Er det stadig til salg og til afhentning på langebrogade??

hej!

jeg har ikke hørt yderligere fra den nartulige så med mindre hun svarer hurtigt igen så er karet dit og kan hentes på langebrogade fra på onsdag

hilsen Rakel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.