brudebuket???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.788 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

CHD

Skal giftes på rådhuset, og det bliver ikke det vilde, men min kæreste spurgte mig forleden om ikke jeg skulle have en brudebuket. Plejer man at have brudebuket når man bliver borgerlig viet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

JulieE

TILLYKKE med det kommende bryllup!!!

Det har mange... Jeg blev gift på rådhuset for 4 år siden (idag ) og der havde jeg en fin buket. der hvor den blev købt, omtalte hun en mindre brudebuket som en "Rådhus buket"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2011

Melbek

Tror mange har.. men det er jo ikke et must.. En enkelt blomst kan også være rigtig flot -det bliver det nok til, når vi skal vies

Anmeld

9. marts 2011

Melbek

JulieE skriver:

TILLYKKE med det kommende bryllup!!!

Det har mange... Jeg blev gift på rådhuset for 4 år siden (idag ) og der havde jeg en fin buket. der hvor den blev købt, omtalte hun en mindre brudebuket som en "Rådhus buket"

Flot buket

Anmeld

9. marts 2011

henh01

Jeg ville sige klart JA! Jeg ville for alt i verden ikke undvære en brudebuket. Et rådhus bryllup KAN være ret upersonligt, og derfor synes jeg da man skal gøre sit for at få det personlige frem Som at have en buket fordi kan man

Anmeld

9. marts 2011

JulieE

Melbek skriver:

Flot buket

Tak

Anmeld

9. marts 2011

L.J.L

CHD skriver:

Skal giftes på rådhuset, og det bliver ikke det vilde, men min kæreste spurgte mig forleden om ikke jeg skulle have en brudebuket. Plejer man at have brudebuket når man bliver borgerlig viet?

Tillykke

Vi blev også gift på rådhuset og jeg fik en flot brudebuket af min mand. (se billedet)

Vil sige hvis i blot skal ind og vies og så hjem igen uden at fejre det som sådan, og du ikke skal have tøj på til anledningen, så behøves man nok ikke brudebuket.

Jeg havde købt kjole til lejligheden, og vi holdte en stor fest bagefter, så her var det meget naturligt med en brudebuket. Det var dog ikke noget jeg selv valgte, så blev overrasket da min mand kom med den på dagen

Anmeld

9. marts 2011

Maja88

jeg havde også en lille buket alla det første billede...

synes ligesom det hører sig til

Anmeld

9. marts 2011

Lone Jakobsen

jeg havde en, men synes egentligt den var en smule overflødig. vidste ikke helt hvad jeg skulle stille op med den, og havde helt valgt den fra, hvis min mand ikke havde insisteret

bortset fra det var det en utroligt smuk buket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.