Træner hjemme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. oktober 2008

lonemus

Er der nogle af jer tøser der træner hjemme - har noget hjemme-udstyr af en slags? Jeg har nogle trænings-dvd'er som jeg før har brugt rigtig meget...har faktisk tænkt at hive dem frem igen, da det var en god måde at røre sig på. Jeg er nok ikke så god til det der med at komme ud af døren - i træningscentre, cykle osv. Jeg er altid fyldt med undskyldninger..nok fordi jeg ikke har nogen at træne med :$...men hjemme-dvd'erne har hjulpet/virket for mig før, så måske jeg skulle se at komme igang igen imorgen........! Hvad med jer andre? Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

twinboys

Step bænk har jeg... Og så er jeg blevet glad for at cykle udenfor...

Majbritt(H)

Anmeld

9. oktober 2008

lonemus

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Bruger du step-bænken? - evt efter en video?

Jeg havde også en stepbænk for nogle år siden, men jeg brugte den aldrig. Jeg solgte den til en ung fyr, som ville give den til sin kæreste...håber hun har fået brugt det :$

Hvad syntes du om hjemmetræning? Syntes du ikke det er nemmere - og de sædvanlige undskyldninger dur jo ikke rigtig, når man nu er hjemme!

Lone

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

lonemus skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Jeg havde også en stepbænk for nogle år siden, men jeg brugte den aldrig. Jeg solgte den til en ung fyr, som ville give den til sin kæreste...håber hun har fået brugt det :$

Hvad syntes du om hjemmetræning? Syntes du ikke det er nemmere - og de sædvanlige undskyldninger dur jo ikke rigtig, når man nu er hjemme!

Lone

Ups får ikke lavet så meget... Men som skrevet i et tidligere indlæg så er jeg på imorgen igen...

Majbritt (H)

Anmeld

9. oktober 2008

lonemus

twinboys skriver:

lonemus skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Lone

Ups får ikke lavet så meget... Men som skrevet i et tidligere indlæg så er jeg på imorgen igen...

Majbritt (H)

Okay, dvs imorgen så finder du stepbænken frem?? - jeg tager dig på ordet og rusker i dig imorgen...:)):)):))

(H) Lone

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

lonemus skriver:

twinboys skriver:

lonemus skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Lone

Majbritt (H)

Okay, dvs imorgen så finder du stepbænken frem?? - jeg tager dig på ordet og rusker i dig imorgen...:)):)):))

(H) Lone

Hej hej ja det kan du tro...

Majbritt(H)

Anmeld

9. oktober 2008

stumpen-89

Hihi.. Herhjemme har vi lige fået Wii Fit.. Det er sjovt også taber man sig.. :D

Så måler den også ens BMI

Anmeld

9. oktober 2008

lonemus

stumpen-89 skriver:

Hihi.. Herhjemme har vi lige fået Wii Fit.. Det er sjovt også taber man sig.. :D

Så måler den også ens BMI

Ih, det vil jeg også gerne have, havde faktisk glemt alt om det.......er det RIGTIG godt ?? :):)

Lone

Anmeld

10. oktober 2008

stumpen-89

Ih, det vil jeg også gerne have, havde faktisk glemt alt om det.......er det RIGTIG godt ??

Lone

Jeg synes det er mega Godt :D det er nu også lidt hårdt.. :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.