Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nicolinesmor170510 skriver: Har det ingen interesse?
Har det ingen interesse?
Snakker lige med min mor om hvor vidt jeg skal købe det eller om jeg skal ønske mig det i barsels/dåbsgave. Så hvis jeg er interesseret vender jeg tilbage :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nicolinesmor170510 skriver: Jeg har lige regnet det hele sammen til hvad jeg tænker det hver især skal koste, og det giver 700 kr. Men du kan få det hele (pånær den blå elefant, med ben) for 650 kr plus porto. Hvad siger du til det?
Jeg har lige regnet det hele sammen til hvad jeg tænker det hver især skal koste, og det giver 700 kr. Men du kan få det hele (pånær den blå elefant, med ben) for 650 kr plus porto.
Hvad siger du til det?
Desværre hopper fra ville også så gerne have haft elefanten
kiwifrugten skriver: Snakker lige med min mor om hvor vidt jeg skal købe det eller om jeg skal ønske mig det i barsels/dåbsgave. Så hvis jeg er interesseret vender jeg tilbage :-)
Det er iorden
twinboys skriver: Desværre hopper fra ville også så gerne have haft elefanten
Hvis du får elefanten med, hvad vil du så give?
Nicolinesmor170510 skriver: Hvis du får elefanten med, hvad vil du så give?
Jeg vil gerne fravælge noget for at det bliver billigere, kan jeg det
Dette her ønskes en god pris på har fravalgt noget for at spare på legetøjsbudgettet...
Så prisen på dette her
Billede 4, 6, 8, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 19, 20 & 21
twinboys skriver: Jeg vil gerne fravælge noget for at det bliver billigere, kan jeg det
Ja da.. Du behøver slet ikke tage det hele Men så er elefanten stadig reserveret til min veninde.. - Det var mere hvis du kun ville have det hele hvis du fik elefanten med..
Og ellers så kom med et bud på det du kunne tænke dig
Nicolinesmor170510 skriver: Ja da.. Du behøver slet ikke tage det hele Men så er elefanten stadig reserveret til min veninde.. - Det var mere hvis du kun ville have det hele hvis du fik elefanten med.. Og ellers så kom med et bud på det du kunne tænke dig
Vrælllls det er fordi jeg ønsker elefanten...
twinboys skriver: Vrælllls det er fordi jeg ønsker elefanten...
Altså. Idet det er stort set alt lamaze som jo i sig selv er pænt dyrt, løber det altså alligevel op i 450 kr cirka for det du har spurgt på? Plus porto.
Nicolinesmor170510 skriver: Altså. Idet det er stort set alt lamaze som jo i sig selv er pænt dyrt, løber det altså alligevel op i 450 kr cirka for det du har spurgt på? Plus porto.
Jeg byder 450kr incl. porto hvis det ellers er pænt og velholdt og så er elefanten også i ik???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128