pletblødning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Stine Raaholt

Hej piger

Jeg har lige et spørgsmål... jeg ved nogle af jer har omtalt pletblødninger under graviditet og har også hørt om veninder der har haft det i starten...

Men jeg har aldrig selv haft det før... men de sidste par dage har jeg haft det lidt... tænkte det måske var en lille risk, fordi min hud dernede er ret irriteret og sensitiv, når jeg er gravid... men det er lissom lidt blødigt udflåd...

jeg har talt med en jordemoder i går aftes, som rådede mig til at mærke efter om alt andet var ok - jeg skulle selvfølgelig ikke få ve-lignende fornemmelser og være opmærksom på at aktiviteten ikke falder... men jeg vil gerne høre om I andre har oplevet noget lignende og hvilke råd i eventuelt har fået??

jeg skal til jordemoder i morgen, og jeg er sådan set ikke vanvittig nervøs - har fx sovet trygt og godt i nat... men jeg er da opmærksom på om der kan være nogle nye tegn... hun er aktiv derinde, og det er jo godt...

Kram Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

_-Kathrine-_

Stine Raaholt skriver:

Hej piger

Jeg har lige et spørgsmål... jeg ved nogle af jer har omtalt pletblødninger under graviditet og har også hørt om veninder der har haft det i starten...

Men jeg har aldrig selv haft det før... men de sidste par dage har jeg haft det lidt... tænkte det måske var en lille risk, fordi min hud dernede er ret irriteret og sensitiv, når jeg er gravid... men det er lissom lidt blødigt udflåd...

jeg har talt med en jordemoder i går aftes, som rådede mig til at mærke efter om alt andet var ok - jeg skulle selvfølgelig ikke få ve-lignende fornemmelser og være opmærksom på at aktiviteten ikke falder... men jeg vil gerne høre om I andre har oplevet noget lignende og hvilke råd i eventuelt har fået??

jeg skal til jordemoder i morgen, og jeg er sådan set ikke vanvittig nervøs - har fx sovet trygt og godt i nat... men jeg er da opmærksom på om der kan være nogle nye tegn... hun er aktiv derinde, og det er jo godt...

Kram Stine

Hej Stine

Jeg pletblødte i starten, omkring uge 9 tror jeg det var, og det var simpelthen pga sarte slimhinder! Jeg blev dog alligevel sendt til en akut scanning, og baby havde det heldigvis fint... Scanningsdamen spurgte mig om jeg også døjede med næseblod, for det hang oftest sammen... Og det havde jeg og har stadig engang i mellem+tørre øjne og mund...! Så hvis du også døjer med sarte slimhinder i næsen og andre steder, kan det godt hænge sammen!

Tror heller ikke det er noget alvorligt når du er så langt henne, men godt at du alligevel skal til jordemoder idag, så du også kan få lidt ro i sindet

Kathrine

Anmeld

9. marts 2011

Stine Raaholt

Tror bestemt også at det er irriterede slimhinder... har bare aldrig haft det dernede før... men har det i munden, hver gang jeg børster tænder...

men selvfølgelig skal jeg være lidt obs på det - fødte min dreng 4 uger før tid og blev sygemeldt 2. gang, fordi der var fare for for tidlig fødsel igen... men fint jeg lige kan tale med min jordemoder om det..

ville bare rigtig gerne undgå sygemelding denne gang -d et er bare så kedeligt og rigtig ærgerlig måde at sige farvel til sine kollegaer...

men tak for input...

stine

Anmeld

10. marts 2011

_-Kathrine-_

Hvordan gik det hos jordemoderen?

Anmeld

10. marts 2011

Stine Raaholt

Hej

Har måske skrevet forkert tidligere, men det er først i dag jeg skal til jordemoder - i går talte jeg bare med en i tlf. som ikke mente at jeg skulle være bekymret. Hvis jeg fik ondt eller ve-lignende murren, så skulle jeg kommer derud - men det har jeg ikke haft...

I dag skal jeg til jordemoder og har lovet min svigermor at hun må komme med... så kan hun køre mig

hun glæde rsig vildt meget, så jeg håber alt er ok... ellers går hun helt i koma... men nu har jeg lovet hende at hun må tage med. hun har kun min mand, så hun har jo ikke en datter, som hun kan følge så tæt... jeg har ikke min mor mere, så det er rart at kunne gøre det for hende... (selvom jeg selvfølgelig hellere ville have min egen mor med )

nå, men regner med at alt er ok, pletbløder stadig lidt, men har det ellers fint og mærker baby tit

skal nok lige give en melding...

Stine

Anmeld

11. marts 2011

Stine Raaholt

Hov, fik slet ikke lige skrevet en status i går. Jordemoderen sagde at jeg bare skulle tage den med ro... hun mente ikke det var noget, men hvis jeg oplevede det igen, så skulle jeg bestemt tage ud på Herlev med det samme og blive tjekket... ikke bare gå og vente..

Så det skal jeg så nok... det er jo også bedre at blive tjekket og få at vide at alt er ok, end at gå og spille helt, bare fordi jeg synes det fjolelt at komme derud og få at vide at der ikke er noget galt...

men så vidt så godt... jeg skal altså bare slappe af og ikke bære for tunge ting og drøne for meget rundt...

har bare virelig svært ved at holde mig i ro

kram Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.