Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sallisørøver skriver: hvor er hun dog en køn og skøn pige... og sikke et frækt blik hun har...
hvor er hun dog en køn og skøn pige... og sikke et frækt blik hun har...
Iiiihhh 1000 tak, vi ELSKER også hendes dejlige og skønne glimt i øjet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ChelleGirl skriver: Nøøj en lækker lille trold, I har jer !Såååå fiiiin
Nøøj en lækker lille trold, I har jer !Såååå fiiiin
1000 tak
sikke en dejlig lille trold! hende kan du godt være STOLT af
Tanja84 skriver: Hei skønne tøser så er der allerede gået endnu en mdr. og Emma runder i dag 7 mdr. Som man nævner hver gang der er gået en mdr. så kan jeg slet ikke følge med, og synes bare tiden flyver af sted Men jeg NYDER at være mor, og der sker bare såååå meget lige i øjeblikket Emma sidder nu selv, og møffer rundt på gulvet. Hun har den sidste mdr. struttet rigtig fint med numsen, men mangler lige det sidste for at komme rigtig fremad, men tror snart det kommer. Dette betyder dog ikke at hun ikke bevæger sig. For hun drejer rundt som en anden helikpterpropel, også er hun rigtig god til at bakke Hun vejer nu 7 kg. og måler 64 cm. Nogen vil nok mene hun kun er en lille spirrevip (hvilket hun naturligvis også er), men mor synes godt nok hun er blevet stor på det sidste Tanja og Emma
Hei skønne tøser
så er der allerede gået endnu en mdr. og Emma runder i dag 7 mdr. Som man nævner hver gang der er gået en mdr. så kan jeg slet ikke følge med, og synes bare tiden flyver af sted
Men jeg NYDER at være mor, og der sker bare såååå meget lige i øjeblikket
Emma sidder nu selv, og møffer rundt på gulvet. Hun har den sidste mdr. struttet rigtig fint med numsen, men mangler lige det sidste for at komme rigtig fremad, men tror snart det kommer. Dette betyder dog ikke at hun ikke bevæger sig. For hun drejer rundt som en anden helikpterpropel, også er hun rigtig god til at bakke
Hun vejer nu 7 kg. og måler 64 cm. Nogen vil nok mene hun kun er en lille spirrevip (hvilket hun naturligvis også er), men mor synes godt nok hun er blevet stor på det sidste
Tanja og Emma
Nej hvor er hun en lækker mus.. er vild med det sidste billede !!!
Tanja84 skriver: 1000 tak
Så lidt .Tænkte når jeg så hende "wow, hvor er hun bare sød... Det smil og de øjne, ... hun kunne jo redde alle dage"
BlyViol skriver: sikke en dejlig lille trold! hende kan du godt være STOLT af
Ååååhh... hvor det varmer at hører.
Vi er også meget stolte af hende
Tina&Martin skriver: Nej hvor er hun en lækker mus.. er vild med det sidste billede !!!
Tusind tak
He, he... ja, det er bare med at have tungen lige i munden når der skal spilles på computer
ChelleGirl skriver: Så lidt .Tænkte når jeg så hende "wow, hvor er hun bare sød... Det smil og de øjne, ... hun kunne jo redde alle dage"
Hvor er du bare sød, bliver helt rørt
HVor er hun bare sød! Elsker hendes udtryk på billedet ved computeren!
Hvor har du en smuk datter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128