Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser.Jeg har ikke fået skrevet info på alt tøjet, så spørg endelig hvis der er noget som har intresse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaRH skriver: Hej tøser.Jeg har ikke fået skrevet info på alt tøjet, så spørg endelig hvis der er noget som har intresse
Pris for billede 13 ?
morethanperfect skriver: Pris for billede 13 ?
CamillaRH skriver: Det er den grå, med hals og knapper ned af siden vi snakker om, ikke?- Hvis ja, tænker jeg 60inkl..
Det er den grå, med hals og knapper ned af siden vi snakker om, ikke?- Hvis ja, tænker jeg 60inkl..
Okay Tænker lige over det
morethanperfect skriver: Okay Tænker lige over det
Hvad størrelse og mærke er bukserne på de 2 første billeder.
Må jeg være fræk og spørger hvordan du bærer dig ad med at skrive på billederne? det er rigtig smart og nemt at overskue når mangerne vil købe
Vivian67 skriver: Hvad størrelse og mærke er bukserne på de 2 første billeder. Må jeg være fræk og spørger hvordan du bærer dig ad med at skrive på billederne? det er rigtig smart og nemt at overskue når mangerne vil købe
CamillaRH skriver: Hejsa.Det er Killah og str 27Selvf. Du går ind i paint også er der et "A" ved siden af den store pensel, den trykker du på, også kan du skrive
Hejsa.Det er Killah og str 27Selvf. Du går ind i paint også er der et "A" ved siden af den store pensel, den trykker du på, også kan du skrive
De bliver desværre for små
Tak for det.
Vivian67 skriver: De bliver desværre for små Tak for det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128