Vi har nu været i gang med projekt BABY i lidt over 8 måneder, stadig uden held.
Men nu er tiden kommer til et nyt valg i vores, men specielt mit, liv. Drømmen om barn og familie ligger stadig højt på listen over drømmene, men nu er jeg snart færdig med skolen, og tiden er kommet til at finde en elevplads. Jeg har indtil videre været til to samtaler, det første fik jeg ikke, og jeg får svar på det andet i morgen. Vi har aftalt at hvis jeg får en elev plads, så sætter vi PB på hold. - dog prøver vi stadig nu..
Jeg synes det er rigtig svært at skulle udskyde drømmen om barn, men vil også gerne være fornuftig, og da elevlønnen er noget højere end det jeg får nu, vil det selvfølgelig også gavne et evt. barn, at jeg tager elevpladsen først.
Samtidig er det svært at snakke med nogen om det, for det er ligesom om at folk er lidt ligeglade. Min ene veninde prøver selv at blive gravid, og en anden har lige offentlig gjort at hun nu venter barn nr. 2..
Vi flytter hjem til sjælland til sommer, men indtil da føler jeg mig virkelig "strandet".
Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg, tror bare at jeg har behov for at komme ud med tingene.. - ved heller ikke helt om det er det rigtige sted af lægge "debatten", men nu blev det her, så bær over med mig..

Anmeld