Hvor mange er vi der fødte i August?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2008

Vallilann

Jeg var sat til den 19. aug., men fødte først den 28. Vi vidste at det ville blive en dreng.
Det var til at blive tosset af at gå og vente. Jeg tror aldrig jeg har gået så meget på trapper og lign. for at sætte fødslen i gang - også storesøster på 2 år var meget utålmodig og sagde flere gange om dagen til maven - Kom nu ud, lillebror

Endelig den 28. skete der noget og så gik det til gengæld hurtigt - Vandet gik ikke, jeg fik bare veer - 3 timer med veer derhjemme og 2 timer på hospitalet og så var Valentin der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Annikaa

Hold da op, det var hurtigt da

Jeg fik jo selv sander den 27, så de er tæt på... Går det så godt med ham? hvor fødte du kan henne?

Anmeld

13. december 2008

enligmor28

Jeg gik 6 dage over tid.....fødte min datter d. 20 august, kl. 15:57, og 53n cm lang

Anmeld

19. december 2008

kolson

hejsa, jeg fødte Naja d 18 august, på nyk. f. sygehus;-) mvh kolson

Anmeld

11. januar 2009

Diana J

Jeg fik Alberte d. 1 august på nykøbing falster sygehus hun var 51 cm lang og vejede 3600g jeg var sat til d. 12 august.

Anmeld

24. januar 2009

Henri84

Hejsa Jeg har først lige fundet denne side
Jeg fødte Elias d. 24/8 på Haderslev sygehus... Han kom på terminsdagen!
Han var en stor dren på 3960 g og 56 cm
Vi havde desværre en rigtig hård start med ham, og han blev opereret kun 1 måned gammel! Men nu går det rigtig fint, og han trives super!

Anmeld

28. januar 2009

M&F&C

Hejsa

Jeg havde termin 4. september - men fødte Frederikke 21. august på Aalborg sygehus Hun var ikke så stor... 2660 gram og 48 cm
Min fødsel gik meget hurtigt. Mine veer var super stærke fra start og begyndte kl 18 .... kl 21.50 kom Frederikke til verden! Er glad for det gik så hurtig, for hold da op jeg synes det gør avs at have veer!

Knus Malene

Anmeld

4. februar 2009

KarinaIda

Jeg fødte den 23 august, men var egentlig først sat til den 23 september.... Så min datter kom prøcis én måned for tidlgt....

Anmeld

12. februar 2009

Ceciliesmoar

Jeg fødte d.2/8-08. Havde termin d.8/8-08. men knægten ville altså ud lidt før..
Vandet gik dagen før og fra vi kom på fødegangen til jeg havde født gik der 58 min.
Han vejede 3365 g og var 52 cm.

Anmeld

16. juni 2009

lion

StephanieL skriver:

jeg har skrevet forkert, 60.png
Jeg fødte den 7/8-08 . og havde termin d. 10/8-08.
de troede ikke at jeg ville føde på under 8 timer, men der gik kun 7½ ,,

Hej.
Det er min fødselsdag.
Nej ville bare skrive at jeg havde termin d. 20 juli og jeg gik 14 dage over i den dejlige sommerhede.
Cassandra er født d. 3 aug kl. 2.29 og vejede 4330g og var 52 cm lang.
Jeg havde tid til igangsættelse kl. 11 d. 3 aug.

Cassandra er i dag 10 mdr og 13 dage og er lige startede i vuggestue her. 2 juni og mor her skal på arbejde d. 22 juni på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.