Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissChrista skriver: Både mindstepris og så skal jeg lige høre om der er madras til og om man kan "vippe" den op så knægten kan "sidde" op i den Skal du bare af med den fordi din er vokset ud af den eller hvorfor? Og hvor bor du ?
Både mindstepris og så skal jeg lige høre om der er madras til og om man kan "vippe" den op så knægten kan "sidde" op i den Skal du bare af med den fordi din er vokset ud af den eller hvorfor? Og hvor bor du ?
Jeg er ikke så god til det der med mindstepris - Så vil helst at folk byder Der er madras til - Både lift og barnevogn, og ja den kan godt vippes op - Der følger også barnevognssele med Jeg sælger den, fordi vi simpelthen ikke bruger den mere. Den har stået stille i rigtig lang tid nu, så den står bare og fylder Jeg bor (lidt endnu) i Harlev ved Århus!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sees. skriver: Jeg er ikke så god til det der med mindstepris - Så vil helst at folk byder Der er madras til - Både lift og barnevogn, og ja den kan godt vippes op - Der følger også barnevognssele med Jeg sælger den, fordi vi simpelthen ikke bruger den mere. Den har stået stille i rigtig lang tid nu, så den står bare og fylder Jeg bor (lidt endnu) i Harlev ved Århus!
Okay HVor flytter du hen hvis det er? Bare sådan mht afhentning hvis det nu er (;Jamen ehm.. Bum bum jeg e rheller ik så god til sådan noget her ;p Men tænker.. Hvis den er to år gammel og brugt.Så måske 800? Aner virkelig ik om det er alt for lidt i forhold til hvad du havde forestillet dig eller hvordan?
MissChrista skriver: Okay HVor flytter du hen hvis det er? Bare sådan mht afhentning hvis det nu er (;Jamen ehm.. Bum bum jeg e rheller ik så god til sådan noget her ;p Men tænker.. Hvis den er to år gammel og brugt.Så måske 800? Aner virkelig ik om det er alt for lidt i forhold til hvad du havde forestillet dig eller hvordan?
Jeg flytter til Aalborg
Sees. skriver: Jeg flytter til Aalborg
Okay ;p du svarede ikke på mit bud? Hvad synes du ? Er det noget i den stil du havde forestillet dig eller hvordan?
MissChrista skriver: Okay ;p du svarede ikke på mit bud? Hvad synes du ? Er det noget i den stil du havde forestillet dig eller hvordan?
Hov, det havde jeg da glemt ..Jamen er det, det hele du vil have med?Altså barnevogn, lift, pusletaske og det hele?For så tænker jeg nok nærmere 1000kr.?
dejlig dejlig sted at flytte hen
Sees. skriver: Hov, det havde jeg da glemt ..Jamen er det, det hele du vil have med?Altså barnevogn, lift, pusletaske og det hele?For så tænker jeg nok nærmere 1000kr.?
okay det synes jeg også er fair nok jeg vender den lige med min kæreste nu her og lige høre hvad han siger til det !! så vender jeg lige tilbage til dig evt i en PB
MissChrista skriver: okay det synes jeg også er fair nok jeg vender den lige med min kæreste nu her og lige høre hvad han siger til det !! så vender jeg lige tilbage til dig evt i en PB
Det er bare super fint! Jeg venter spændt
Øv, jeg bor så langt væk ellers en lækker vogn
Opsedasse!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128