Hejsa 
Nu er jeg selv sådan en støbning som frygter ALT hvad der forårsager smerte (et under jeg så gerne vil have børn, hehe
), så jeg havde indstillet mig på at få alt hvad de kunne og ville give mig af smertelindring. Jeg havde udtrykkeligt bedt om at komme i badekar og jeg havde sagt ok til akupunktur. Og hvis det kom til stykket at det blev for uudholdeligt, så måtte de hellere end gerne stikke mig et par epi'er, ingen tvivl om det!
På vej til sygehuset var jeg også klar til alle de her ting, jeg havde nemlig meget ondt, så tænkte kun på at komme ind på sygehuset, for der havde de alle de gode sager der fik smerterne til at gå væk!
Men da vi så kom derind og jeg blev undersøgt, jeg var ret langt i processen her, så var det eneste jeg ville, bare at ligge og slape af imellem veerne. Verdens sødeste jordmoder spurgte om jeg ville i badekar, det havde jeg slet ikke lyst til der. Jeg skulle bare ikke væk fra briksen. Så hun hentede nogle varmepuder til de steder i lænden det gjorde ondt og så spurgte hun om jeg ville have lidt saltvand sprøjtet ind, de såkaldte bistik. Og dem fik jeg 8 af i ryggen og det var alt.
Så alle mine drømme og tanker om hvor klar jeg var til smertelindring kunne jeg fint have sparet mig, for det gik slet ikke sådan. Men jeg tror du skal være helt afklaret med det alligevel, så du ikke skal bruge alt for meget energi på at tænke over det under fødslen, der har du nok at tænke på.
Håber du kunne bruge mit indlæg 
Held og lykke med at få din guldklump i armene 
Anmeld