henvisning fra lægen til fys ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

MamaLook

Mirakel skriver:

Det lyder godt nok dyrt!!

Hver gang jeg har fået en henvisning, har den 1. gang kostet ca. 250 og de efterfølgende mange gange ca. 175. Og det har også været én gang ugentligt. (har i de sidste 4 år døjet meget med diskusforskydning og klemt iskiasnerve)

UPS! så lige du skrev hver 3. gang..............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

MissGeoh

Mirakel skriver:

Hver gang jeg har fået en henvisning, har den 1. gang kostet ca. 250 og de efterfølgende mange gange ca. 175. Og det har også været én gang ugentligt. (har i de sidste 4 år døjet meget med diskusforskydning og klemt iskiasnerve)

Jeg valgte os at stoppe til trods for at det overhovedet ikke hjalp..

Jeg var på KH dengang.. Så det var en dyr fornøjelse..

Anmeld

8. marts 2011

MissGeoh

Babyklar skriver:

Nåårh det var da lige til at komme over, troede det var meget dyre ..

Jeg synes det var dyrt, men det er jo forskelligt hvad man hver især synes..

Anmeld

8. marts 2011

Tennamor

Mirakel skriver:

Jeg har også fået henvisning til fys, da jeg har ondt i bækkenet og lænden.. Jeg skulle betale 200 noget 1. gang og 155 alle øvrige gange.. Synes desværre bare ikke rigtig det hjælper 

Anmeld

8. marts 2011

MamaLook

Babyklar skriver:

Jeg bor i randers kommune .. ?

neej, jeg går slet ikke til noget som helst ..

hun sagde til mig at hun skrev en henvisning, og så valgte jeg selv en fys at ringe til og fortælle at jeg er bleven henvist..

prøv lige at spørge din læge, om ikke der er et tilbud i din kommune om varmtvandstræning på sygehuset. Først skal man til et møde, der hedder noget i stil med "kursus for gravide med gener fra ryg og bækken" - og derfra kan fysio- og ergoterapeuterne fortælle dig, om du er "egnet" (har det dårligt nok) til varmtvandstræning (hvis altså din kommune tilbyder dette). Det hjalp mig virkelig meget!!

Anmeld

8. marts 2011

Kindfed

Det er lægen, der laver henvisningen, som bestemmer, om du skal betale eller ej.

Anmeld

8. marts 2011

wamse

Jeg har selv skullet betale ved fys. da jeg fik hold i ryggen. Jeg gav 700 første gang, og 175 efterfølgende.

Anmeld

8. marts 2011

puslepigen

Hej

Jeg går også til fys med min bækkenlæsning, jeg fik en henvisning fra min læge, jeg skal betale ved hver behandling men når man har en henvisning betales noget af beløber af sygesikringen, jeg skal betale 158,- hver gang, (nogle stedder samler de sammen så du kun skal beetale en gang om måneden).

Anmeld

9. marts 2011

Moar2011

heeej

så fik jeg tid ved en fys idag, og det er på egen regning..  men ikk noget at gør ved, det er nødvendigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.