Jeg er lige startet med Nuvaringen (p-ring) i lørdags. Søndag morgen vågner jeg med en dunrende hovedpine/migræne. Min umiddelbare tanke var, at det var pga menses. Jeg har lidt af migræne gennem hele mit liv, dog med perioder hvor det har været særligt slemt, og perioder hvor jeg ikke har haft nogle anfald. Mine anfaldsfri perioder har aldrig været under graviditet og amning. Men nu skulle det så være igen. Hvor hurtigt reagerer kroppen på hormonerne? Hvis det er pga p-ringen, så vil jeg stoppe med den lige på stedet. Det er umenneskeligt at lide af migræne.
Mandag blev jeg nødt til at blive hjemme fra arbejde
og om aftenen blev jeg pludselig ramt af en ækel ækel kvalme som jeg har haft non stop lige siden. Jeg sov elendigt og havde mareridt om bacon og andre ting som jeg pludselig fandt enormt kvalmende. Måske er det her jeg skal tilføje min normalt enorme madglæde
Idag har jeg levet af vand og appelsiner, og nu også et par tvebakker og en slat cola. Jeg har det rædselsfuldt! Migrænen er væk, men kvalmem lever i bedste velgående.
Er det her normalt ved opstart på sådan noget p-ring? Mindes ikke jeg har haft det sådan tidligere ved brug af p-piller og p-plaster...... men jeg får det sådan når jeg får medicin!
Noget andet jeg idag har oplevet er hævede og snurrende arme! Jeg blev nødt til at tage min vielsesring af, og jeg har tydelige mærker efter den, som om jeg har væske i armene og fingerne.
Jeg har så meget lyst til at pille skidtet ud, men så har de her dage måske været forgæves. Jeg ved jo ikke om det vender lige pludselig 
Anmeld