Rigshospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Saka

Hej jeg vil høre fra folk der har født på rigs. Har disse to spørgsmål

1om førstegangs fødende får man lov til at overnatte på hospitalet?? har hørt fra en veninde der fødte i sommers at hun sku ud derfra et par timer efter hun havde født.

2: Er ens kæreste/mand velkommen til at sove sammen med os ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Na-Wi

Jeg fødte min søn derinde og har kun født ham, jeg var derinde i 4 dage og der var ikke noget hast fra deres side af med at jeg skulle hjem, de gik meget op i at jeg skulle hjem når jeg selv var klar til det

Min kæreste kunne ikke sove med os, rigtig irriternde for vi bor næsten 100 km fra riget, så han havde lang rejsetid hver dag.. Jeg ved ikke om det var fordi at der var virkelig mange kvinder der valgte at føde i den periode vi var der eller hvad det var, men travlt havde de..

Jeg synes det var en fantastisk oplevelse, med en masse søde sygeplejersker og jordemødre så jeg har kun possitive ting derfra, selvom vi manglede kæresten

Anmeld

8. marts 2011

jacqueline84

ja du overnatter på hospitalet. Hvis din kæreste/mand skal overnatte der, kan i sove på barselshotelet. Det koster 250 kr om dagen. Men så i alle 3 samlet

Anmeld

8. marts 2011

spj

Som førstegangsfødende får man lov til at blive der en eller to overnatninger. Enten på barselsgangen eller på barselshotellet. På barselsgangen må manden ikke overnatte, men det må han godt på hotellet mod en betaling på 250 pr. Nat tror jeg det var.

Det er kun hvis sæt er gået som det skal og der ikke har været problemer under fødslen at du kommer på hotellet.

Jeg kom selv over på hotellet efter et par timer og kan varmt anbefale det. Det var så dejligt og afslappende at være der. Der er to jordemødre døgnet rundt som man kan få alt den hjælp af, som man har brug for. Det var så godt.

Kan berolige dig med, at uanset hvad du høre, så sender de altså ikke bare en hjem.

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Jeg fødte på Riget  i maj sidste år og lå på barselsafsnittet i 5 skønne dage..der var ingen hast om at få mig ud af vagten, men valgte selv at tage hjem efter de dage.

Jeg er alene, men jeg så da andre med mænd, men ved ikke om de sov der.

Anmeld

8. marts 2011

Saka

Dejligt at vide at de ikke sådan smider en ud. må ærligt indrømme at jeg var lidt nervøs da jeg hørte det. Ærgeligt manden ik må sove med men nu må vi se om det blir barselshotelet eller hvad der sker Men tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.