Søger nye veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

GitteC78

Hej

Jeg søger nye veninder. Min kæreste og jeg flyttede fra Herning til Videbæk (min barndoms by) for 6 mdr siden. Mine veninder bor i Herning og efter vi fik Daniel (5½ mdr) og flytning føler jeg at nogle af dem er faldet fra. Derfor søger jeg nye veninder, som jeg kan dele dagens glæder med . Du behøver ikke bo i nærheden, da vi jo bare kan skrive sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

afrobabies

GitteC78 skriver:

Hej

Jeg søger nye veninder. Min kæreste og jeg flyttede fra Herning til Videbæk (min barndoms by) for 6 mdr siden. Mine veninder bor i Herning og efter vi fik Daniel (5½ mdr) og flytning føler jeg at nogle af dem er faldet fra. Derfor søger jeg nye veninder, som jeg kan dele dagens glæder med . Du behøver ikke bo i nærheden, da vi jo bare kan skrive sammen.

er det ikke rigtig lykkes dig at finde nogle veninder? Du har spurgt herinde nogle gange

Anmeld

15. marts 2011

Mor Christa

Uh, faldt lige over din tråd Jeg er selv fra Spjald af Så det er jo egentlig ret tæt på ..

Anmeld

15. marts 2011

lollandpigen

Desværre bor jeg lige lid langt væk men er altid frisk på at få en ny brev veninde så hvis det har interresse kan du bare smide en PB og jeg vil helt sikkert skrive tilbage....

Knus Dorthe

Anmeld

15. marts 2011

6800

hvis ikke varde er for langt væk kan vi skam godt mødes

Anmeld

15. marts 2011

GitteC78

MissChrista skriver:

Uh, faldt lige over din tråd Jeg er selv fra Spjald af Så det er jo egentlig ret tæt på ..

Ja det er meget tæt på. Det kan da være vi skal ses en dag....

Anmeld

15. marts 2011

Mor Christa

GitteC78 skriver:

Ja det er meget tæt på. Det kan da være vi skal ses en dag....

ja, det kunne sagtens være det tager lige en 5 minutter til videbæk herfra i bil ;D så det er jo ingen sag! Og en omgang baby-svømning kunne da også være hyggeligt..

Min søn er så ikke HELT så gammel som din, men det gør vel heller ikke noget Min er 3½ måned gammel

Anmeld

16. marts 2011

GitteC78

MissChrista skriver:

ja, det kunne sagtens være det tager lige en 5 minutter til videbæk herfra i bil ;D så det er jo ingen sag! Og en omgang baby-svømning kunne da også være hyggeligt..

Min søn er så ikke HELT så gammel som din, men det gør vel heller ikke noget Min er 3½ måned gammel

ja det tager ikke lang tid i bil

hvor går du til baby svømning henne?

nu hvor min kæreste skal til at gå hjemme igen har jeg heldigvis mulighed for at tage bilen

Anmeld

16. marts 2011

Mor Christa

GitteC78 skriver:

ja det tager ikke lang tid i bil

hvor går du til baby svømning henne?

nu hvor min kæreste skal til at gå hjemme igen har jeg heldigvis mulighed for at tage bilen

Ellers har jeg bil hehe. jeg går ikke til babysvømning på dén måde. Jeg har været i Holstebro med Victor 2 gange .. men har planer om at finde et sted tættere på og så starte op permanent Går du til babysvømning?

Anmeld

16. marts 2011

GitteC78

Nej jeg går ikke til baby svøming, havde ellers bestemt mig for Vildbjerg men der er ingen instruktør på holdet. Men jeg overvejer at tage til Tarm. Det kan være du vil med, det er torsdag morgen/formiddag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.