Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cecilie1984 skriver: jeg takker nej til de 120 incl jeg er oppe på 200 plus delt porto
jeg takker nej til de 120 incl jeg er oppe på 200 plus delt porto
Okay det er i overkanten.. så jeg hopper fra..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cecilie1984 skriver: den grønne er solgt
den grønne er solgt
cecilie1984 skriver: min datter bruger ikke disse bamser og har aldrig rigtig gjort det. Så de er stort set ikke brugt. den lilla kan danse og synge og koster 450 i butikkerne den røde er baby udgaven også med lyd og lys de 2 små har også lyd hvis man banker på dem under bunden. sølger også en ny peter plys bamse og en haffelaffe og en meget blød liggende kat.
min datter bruger ikke disse bamser og har aldrig rigtig gjort det. Så de er stort set ikke brugt.
den lilla kan danse og synge og koster 450 i butikkerne
den røde er baby udgaven også med lyd og lys
de 2 små har også lyd hvis man banker på dem under bunden.
sølger også en ny peter plys bamse og en haffelaffe
og en meget blød liggende kat.
hvad skal du have for alle teletubbies bamserne
Fisenberg skriver: hvad skal du have for alle teletubbies bamserne
men de 3 andre sælger jeg for 400
cecilie1984 skriver: den grønne er solgt men de 3 andre sælger jeg for 400
SpunkenJo skriver: Hva ska du ha for den gule?
Hva ska du ha for den gule?
har flere bud på de sidste samlet så hvis jeg kan sælge samlet vil jeg helst det
cecilie1984 skriver: har flere bud på de sidste samlet så hvis jeg kan sælge samlet vil jeg helst det
SpunkenJo skriver: Det forstår jeg godt - men hvilken pris vil du ha for kun den ene bamse? Så kan jeg fortælle om jeg hopper på den hvis du ikke får demSolgt samlet alligevel
Det forstår jeg godt - men hvilken pris vil du ha for kun den ene bamse? Så kan jeg fortælle om jeg hopper på den hvis du ikke får demSolgt samlet alligevel
60 kr ligesom den grønne
cecilie1984 skriver: 60 kr ligesom den grønne
amandamh skriver: Okay det er lige lidt over mit budget desværre.. Hvad med den røde ? og hvad kan den ?!
Okay det er lige lidt over mit budget desværre.. Hvad med den røde ? og hvad kan den ?!
?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128